اجاق گاز - سینک - هود

آشنایی با سینک ظرفشویی زیرصفحه ای

سینک ظرفشویی زیرصفحه ای

سینک ظرفشویی زیرصفحه ای محصولی است جدید که مناسب آشپزخانه های مدرن و شیک می باشد. سینک ظرفشویی زیرصفحه ای زیر صفحه کابینت نصب می شود.

زمانی که قصد خرید هر محصولی برای آشپزخانه را دارید، گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که در کنار کارایی و کیفیت، زیبایی محصول نیز بسیار مهم است. سینک یکی از محصولات آشپزخانه به شمار می رود که تنوع مدل بالایی دارد، هم از نظر جنس و هم از نظر مدل.

در حال حاضر سینک ظرفشویی زیرکار از جدیدترین مدلها به شمار می رود.

سینک آشپزخانه زیرکار یا زیر صفحه ای، زیر صفحه کابینت یا سنگ کورین نصب می شود. اگر به زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می دهید، پیشنهاد میشود این مدل سینک را انتخاب کنید.

سینک زیر صفحه ای همانند سایر سینک های ظرفشویی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شود. محصولی جدید است و معمولا از جنس استیل هستند.

در بازار به اسم سینک ظرفشویی زیرکار یا زیرکابینتی معروف هستند.

در این متن همراه ما باشید تا با سینک ظرفشویی زیر صفحه ای یا زیرکار بیشتر آشنا شوید.

انواع سینک زیرکار

انواع سینک ظرفشویی از لحاظ طراحی ظاهری

در بازار مدلهای زیادی از سینک ظرفشویی در سبک های مختلف موجود است. که تولید ایران و کشور های مختلف از جمله آلمان، ایتالیا و ترکیه است. که هر کدام کیفیت ها و قیمت های متفاوتی دارند.

در سال های گذشته سینک های ظرفشویی فقط به صورت روکار تولید میشد اما در سال های اخیر تنوع مدل سینک ها به طور کلی متفاوت شده و تنوع بالایی از سینک های ظرفشویی در بازار موجود است.

به طور کلی انواع سینک های ظرفشویی از لحاظ ظاهر و سبک عبارتند از:

  • سینک ظرفشویی روکار
  • سینک ظرفشویی توکار
  • سینک ظرفشویی زیرکار یا زیر صفحه ای

سینک زیرکار چیست؟

سینک ظرفشویی زیر کار، سینکی است که زیر کابینت نصب می شود. همانند سینک های توکار، کابینت برش داده میشود و سینک زیر آن توسط چسب یا پیچ نصب می شود.

البته باید توجه داشته باشید که جنس کابینت باید ضد آب باشد. چرا که مدل این سینک ها به گونه ای است که با آب ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل بهتر است از سینک کورین برای این سینک ها استفاده شود.

سینک زیر صفحه ای را با صفحه کابینت نصب کنیم یا سنگ کورین

همانطور که می دانید سینک های زیرصفحه ای به گونه ای نصب می شوند که با کابینت ارتباط مستقیم دارند. بنابراین شما باید یا از صفحه کابینت ضد آب استفاده کنید یا از سنگ کورین.

اما مزایای استفاده از سنگ کورین چیست؟

  • ضد آب
  • تحمل وزن سینک زیرکار
  • دوام بالا
  • آب بندی آسان

 

موارد مهم در انتخاب سینک ظرفشویی زیر صفحه ای چیست؟

موارد مهمی در انتخاب سینک ظرفشویی زیرکار وجود دارد که با در نظر گرفتن و بررسی هر کدام از این موارد، بدون شک می توانید بهترین نوع سینک ظرفشویی را تهیه کنید.

  • عمق لگن
  • تعدا لگن
  • تعدا لگن
  • شکل ظاهری
  • ضخامت ورق

عمق لگن سینک های ظرفشویی زیرکار بین 14 تا 22 می باشد. از نظر تعداد لگن می توان گفت که سینک های زیر صفحه ای به صورت تک لگن، دو لگن و سه لگنه تولید می شود.

در بازار سینک های وارداتی و تولید داخل زیر کار را می توانید در طرح ها و مدل های متنوع مشاهده کنید.
سینک های زیر کار اغلب به صورت استیل و گرانیتی تولید می شوند.

قیمت سینک زیرکار

تفاوت سينک توکار و سینک زیرکار چيست؟

هر محصولی ویژگی های خاص خود را دارد. که سینک ها نیز از این قضیه مستثنا نیستند.

از جدیدترین سینک های بازار می توان به سینک توکار و سینک زیرکار اشاره کرد. که تفاوت هایی نسبت به هم دارند.

که هر خریداری با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون آشپزخانه می تواند سینک زیرصفحه ای یا توکار را انتخاب کند.

فرق بین سینک های توکار و زیرکار به شرح زیر است.

در سینکهای زیرکار لبه سینک ظرفشویی زیر کابینت قرار می گیرد و فقط لگن ها قابل مشاهده است.

اما در سینک توکار، همانطور که می دانید لبه سینک ظرفشویی روی صفحه کابینت قرار می گیرد.

سینک ظرفشویی زیرکار برای طراحی مدرن

امروزه اکثر آشپزخانه ها دارای طراحی مدرن هستند، بدیهی است که آشپزخانه مدرن، نیازمند تجهیزات مدرن نیز است. سینک های زیرکار و توکار جزو اولین انتخاب ها برای آشپزخانه های مدرن به شمار می رود.

اگر به کیفیت و البته دکوراسیون آشپزخانه اهمیت می دهید، حتما سینک زیرکار با سنگ کورین را انتخاب کنید. چرا که کیفیت بالایی دارد و البته از نظر زیبایی بسیار جذاب و خیره کننده است. مهمتر اینکه در طولانی مدت دچار مشکل نیز نخواهید شد.

سینک زیرکار استیل

مزایای سینک زیرکار چیست؟

  • آشپزخانه ای زیبا و مدرن
  • حداکثر استفاده از سطح میز کار
  • سینک بهداشتی
  • کیفیت بالا
  • طراحی متفاوت تر

هر کدام از این مزایا استفاده از سینک زیرصفحه ای یا زیرکار را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: گاز صفحه ای لمسی برقی بخریم یا نه؟

معایب سینک زیر کار چیست؟

انواع سینک ظرفشویی زیر کار در بازار وجود دارد. که هر کدام مدل خاص خود را دارند. این سینک ها با توجه به اینکه جدید هستند، باید ابتدا اطلاعات دقیق از آن به دست آورید و سپس خرید انجام دهید. تا در زمان استفاده از سینک زیر کار دچار مشکل نشوید.

از جمله معایبی که سینک ظرفشویی زیرکار دارد، نحوه نصب آن است. به بیان دیگر اگر نصب سینک زیرکار توسط فرد ماهر صورت نگیرد، متحمل هزینه زیادی خواهید شد. چرا که حین نصب این مدل سینک، کابینت باید برش بخورد و اگر این برش به درستی انجام نشود، سینک در جای درست خود قرار نخواهد گرفت و ظاهر خوبی نخواهد داشت.

یکی دیگر از معایب سینک زیر صفحه ای، آب بندی دقیق سینک زیرکار است. یعنی اگر نصب سینک با چسب صورت نگیرد، آب به کابینت نفوذ خواهد کرد و باعث آسیب به کابینت خواهد شد.

  کم صدا ترین هود آشپزخانه + پرفروش ترین

نکته آخر که باید در نصب سینک ظرفشویی زیر صفحه ای به آن دقت کنید، استفاده از کابینت مقاوم و با استحکام بالا برای سینک ظرفشویی زیر کار است. چرا که سینک های زیرکار تکیه گاهی ندارند و کابینت باید مقاومت بالایی داشته باشد تا در طول زمان استفاده، مشکلی ایجاد نگردد.

بیشتر بخوانید: قیمت ارزانترین گاز رومیزی

قیمت سینک زیرکار

همانطور که می دانید سینک ظرفشویی زیر صفحه ای یا زیرکار از جدید ترین مدلهای سینک در بازار ایران است. برند های خارجی و داخلی، متنوع ترین مدل های سینک زیرکار را ارائه می کنند. از برندهای خارجی در این بازار می توان به برند لتو اشاره کرد.

قیمت سینک زیرکار با توجه به برند، کیفیت، جنس، ابعاد، تعداد لگن، گارانتی و… مشخص می گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *