اجاق گاز - سینک - هود

اجاق گاز اکونومی چیست؟

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت

اجاق گاز اکونومی چیست؟ آیا نمی دانید چرا به برخی از اجاق گاز های رومیزی اکونومی گفته می شود؟ اجاق گاز اکونومی جزو اجاق گازهای ارزان قیمت رومیزی توکار است. در ادامه بیشتر با اجاق گازهای اکونومی آشنا شوید.

اجاق گاز اکونومی از انواع اجاق گازهای اقتصادی به شمار می رود. گازهای اکونومی مانند سایر اجاق گازهای توکار در انواع دو شعله، سه شعله، چهار شعله و پنج شعله تولید می شود. شاید بتوان گفت یکی از دلایل ارزان بودن قیمت گازهای اکونومی، امکانات کمتر آن است و اینکه برند معروفی ندارند.
این دسته از اجاق گازهای توکار یا اجاق گازهای صفحه ای، را اغلب در برندهای متفرقه می توانید ببینید و نسبت به تمامی گازهای رومیزی قیمت ارزانی دارند.
در این مقاله در مورد انواع اجاق گاز اکونومی و اینکه چه انواع و اقسامی دارد و ویژگی های آن بحث خواهیم کرد.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت سه شعله

انواع اجاق گاز اکونومی

اجاق گاز اکونومی یا اجاق گاز اقتصادی از انواع اجاق گازهای ارزان قیمت رومیزی است. که در بازار به اسم اجاق گاز اکونومی شناخته شده است. این محصول قیمت ارزان تری نسبت به سایر اجاق گازهای صفحه ای یا رومیزی توکار دارد. انواع اجاق گازهای اکونومی که در بازار موجود است، به شرح زیر می باشد.

  • گاز اکونومی 5 شعله
  • گاز اکونومی 4 شعله
  • اجاق گاز اکونومی 3 شعله
  • اجاق گاز اکونومی 2 شعله

مدل های مختلف اجاق گاز اکونومی

شما با صرف هزینه کمتر می توانید یک اجاق گاز توکار شیک تهیه کنید که امکانات متوسطی دارد. که این اجاق گازها را هم در مدل های استیل و هم شیشه ای می توانید پیدا کنید.

اجاق گاز ارزان قیمت رومیزی اکونومی از نظر ظاهری ساده هستند و در یک مدل، طرح بوش عرضه می شوند.

گازهای اکونومی از نظر ابعاد و سایز، مانند سایر گازهای رومیزی توکار، با طول 90 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر تولید می شوند.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت استیل اکونومی

ویژگی های اجاق گاز اکونومی

ویژگی هایی که این اجاق گازها دارند، تفاوت چندانی با مدل های رومیزی دیگر ندارد. فقط چند مورد امکانات کمتری نسبت به مدل های گران قیمت دارند.
برای اجاق گاز شیشه ای اکونومی هم از شیشه 8 میل و سکوریت استفاده می شود و برای اجاق گاز استیل آن از استیل مناسب.
یکی دیگر از مواردی که باید بدانید این است، اجاق گازهای اکونومی شاید بدون ترموکوپل تولید شوند. اما با ترموکوپل نیز تولید می شوند اما قیمت بالاتری نسبت به مدل های بدون ترموکوپل دارند.
و تمامی مدل های اجاق گاز رومیزی اکونومی دارای فندک اتوماتیک نیز هستند.

اجاق گاز 5 شعله اکونومی

از پرفروش ترین اجاق گازهای اکونومی یا ارزان قیمت، می توان به اجاق گاز 5 شعله اکونومی اشاره کرد.
این مدل فروش بالایی دارد و اغلب مشتری ها خرید گاز 5 شعله رومیزی را ترجیح می دهند. یکی از دلایل آن قیمت مناسب اجاق گاز پنج شعله نسبت به مدل های 4 شعله و 3 شعله و 2 شعله است.

قیمت اجاق گاز اکونومی 2 شعله

اجاق گاز اکونومی دو شعله اجاق گازی اقتصادی و ارزان قیمت است. که از جنس استیل و شیشه تولید می شود. برخی مدل های اجاق گاز اکونوی دارای ترموکوپل و برخی بدون ترموکوپل هستند. چرا که قیمت گاز اکونومی با وجود ترموکوپل بالاتر از بدون ترموکوپل است. ابعاد این مدل اجاق گاز دو شعله مانند ابعاد سایر مدل هاست و هیچ تفاوتی با آن ها ندارد.

اجاق گاز اکونومی سه شعله

اجاق گاز اکونومی مدل 3 شعله نیز دارد. که در مدل های استیل و شیشه ای عرضه می شود. اغلب گازهای 3 شعله اکونومی مدل ساده دارند و مجهز به فندک هستند. اما حین سفارش می توانید ترموکوپل دار بودن و یا بدون ترموکوپل دار بودن را مشخص کنید.

اگر می خواهید اجاق گاز سه شعله اقتصادی ارزان قیمت تهیه کنید، مدل بدون ترموکوپل را سفارش دهید. اما مدل ترموکوپل دار آن شاید قیمت کمی بالا داشته باشد، اما دارای ایمنی نیز است.

اجاق گاز اکونومی ارزان قیمت

این مجموعه عرضه کننده عمده انواع اجاق گاز اکونومی به ویژه اجاق گاز مدل 5 شعله شیشه ای و استیل است. خرید گاز رومیزی 5 شعله، 2 شعله و 3 شعله را با قیمت ارزان و مناسب را می توانید به صورت حضوری و اینترنتی نیز انجام دهید.

پخش عمده اجاق گاز اکونومی

این مرکز پخش عمده در حال حاضر عرضه کننده عمده انواع اجاق گاز اکونومی در مدل های مختلف در تهران می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاور فروش ارتباط بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله اجاق گاز اکونومی را معرفی کردیم و اینکه چه مدل ها و انواعی دارد. اینکه چرا اجاق گاز اکونومی قیمت ارزانی نسبت به سایر مدل های اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای در بازار دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
  بهترین مارک اجاق گاز ایرانی و خارجی+ معرفی ✔️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *