اجاق گاز - سینک - هود

گاز رومیزی لعابی سفید با صفحه لعابی شیک

گاز رومیزی لعابی سفید

گاز رومیزی لعابی سفید با طراحی ساده و مدرن عرضه میشود. گاز لعابی دو شعله، سه شعله و پنج شعله با در طرح های صفحه ای و ساده وجود دارد. گازهای لعابی هم مدل ساده رومیزی و هم مدل توکار دارد.

گاز رومیزی لعابی

اجاق گاز لعابی دو مدل دارد. که به هر دو مدل معمولا رومیزی گفته می شود. ولی مدل های ساده رومیزی هستند و مدل های توکار، صفحه ای هستند.

اجاق گاز لعابی ساده ارزان قیمت است و مدل ساده ای دارد و نصب و راه اندازی آن نیز راحت است. اما مدل های توکار باید توسط نصاب نصب شود و معمولا مدل های متنوعی دارند. برندهای داخلی مختلفی این مدل اجاق گاز را تولید می کنند.

گاز لعابی سفید توکار

گاز لعابی سفید چرا بخریم؟

گاز لعابی سفید از جمله رنگبندی های این مدل اجاق گاز است که فروش خوبی هم دارد. اگر محصولات برندهای مختلف را هم دیده باشید، بیشتر گازهای لعابی سفید است و یا مشکی. که هر فردی با توجه به سلیقه خود یکی از این دو را انتخاب می کند.
اگر از بحث رنگ خارج شویم، باید گفت شما باید ابتدا بررسی کنید که برای کجا اجاق گاز نیاز دارید. آیا برای آشپزخانه نیاز دارید؟ یا برای محل کار، مسافرخانه، اداره و یا بالکن و… این را که مشخص کردید، حال می توانید برای خرید اجاق گاز مورد نیاز بهتر تصمیم بگیرید.

فرض کنیم که برای آشپزخانه می خواهید اجاق گاز بخرید و متراژ آشپزخانه خیلی کوچک نیست، در این صورت اجاق گاز لعابی توکار برای شما مناسب است. اما چند شرط هم دارد که آیا می خواهید برای خرید اجاق گاز لعابی، هزینه کنید یا یک مدل ارزان قیمت می خواهید و البته آشپزخانه یتان هم کوچک است. در این صورت، پیشنهاد ما به شما، اجاق گاز لعابی رومیزی دو شعله یا سه شعله است.

اگر برای مکانی هم می خواهید که دوست دارید اجاق گاز قابل جا به جایی هم باشد، مدل روکار یا گاز رومیزی لعابی سفید روکار بهتر است.

گاز لعابی رومیزی دو شعله

گاز لعابی 2 شعله

اجاق گاز لعابی 2 شعله در ابعاد کوچک و مدل های پایه دار و بدون پایه ساخته می شود. برخی از مدل های گاز لعابی ساده، دارای ترموکوپل نیز هستند که قیمت بالاتری دارند. شما حین سفارش می توانید تعیین کنید که ترموکوپل دار باشد یا بدون ترموکوپل و اینکه با گاز شهری می خواهید استفاده کنید یا با گاز کپسولی.

گاز لعابی 3 شعله

یکی دیگر از انواع اجاق گاز رومیزی ساده، اجاق گاز لعابی 3 شعله است. این اجاق گاز یک شعله بزرگ و یک شعله کوچک و یک شعله متوسط دارد.
معمولا گاز لعابی رومیزی روکار پایه دار و بدون پایه است و به راحتی قابل جابه جایی است. این مدل هم مانند مدل دو شعله، ترموکوپل دار و بدون ترموموپل است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که گاز رومیزی لعابی سه شعله هم کیفیت خوبی دارد و هم تمیز کردن راحتی دارد.

اجاق گاز لعابی یا استیل؟

این سوال برای بیشتر خریدارانی که بین انتخاب اجاق گاز استیل و لعابی نمی دانند کدام را انتخاب کنند، پیش می آید. یکی از بهترین راه ها بررسی مزایا و معایب هر کدام از اجاق گاز های لعابی و استیل است.

شما در این صورت می توانید راحت تر تصمیم بگیرید و بهترین مدل اجاق گاز رومیزی را خریداری کنید. اگر می خواهید تفاوت ها و مقایسه های اجاق گاز رومیزی لعابی و استیل را بیشتر بررسی کنید می توانید مقاله اجاق گاز لعابی یا استیل؟ را مطالعه کنید.

مزایا و معایب گاز رومیزی لعابی سفید

یک محصول را نمی توان گفت که از همه نظر عالی است و هیچ ایرادی ندارد برعکس، اجاق گاز رومیزی نیز مانند هر محصول دیگری، مزایا و معایبی دارد. برای مطالعه دقیق مزایا و معایب اجاق گاز لعابی می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

جمع بندی

گاز رومیزی لعابی سفید در دو مدل توکار و روکار تولید می شود. برخی مدل ها برای آشپزخانه مناسب است و توکار تولید می شود و قابلیت جا به جایی ندارد و از جنس لعاب فوق العاده تولید می شود به طوری که به راحتی قابل تمیز کردن است.

مدل دیگر گاز رومیزی لعابی ساده است. که رومیزی و روکار است و اغلب در مدل های دو شعله و سه شعله تولید می شود و قابلیت جا به جایی دارد و استفاده و نصب آن آسان است و هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید. اگر آشپزخانه کوچکی دارید برخی مدل های این اجاق گازها را نیز می توانید در آشپزخانه استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  مرکز فروش اجاق گاز صفحه ای در تهران ✔️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *