اجاق گاز - سینک - هود

سینک ظرفشویی آبشاری مشکی مدل پیانویی

سینک پیانویی

سینک ظرفشویی پیانویی یا آبشاری یا باکسی به روزترین سینک موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت بالا، طراحی منحصر به فردی دارد. اگر سینک ظرفشویی جدید و وارداتی می خواهید که جنس عالی داشته باشد و مدرن هم باشد، سینک ظرفشویی مدل پیانویی بهترین گزینه است.

در حال حاضر در بازار سینک های بسیاری وجود دارند. از جمله سینک ظرفشویی خارجی و ایرانی. سینک های خارجی تنوع مدل بالایی نسبت به مدل های ایرانی دارند. سینک های ایرانی نیز تنوع و کیفیت محصولات عالی دارند. این بستگی به نیاز، بودجه و مدل آشپزخانه شما دارد که چه نوع و چه مدل سینکی خریداری کنید.

در این مقاله سینک های ظرفشویی پیانویی جدید را معرفی می کنیم. که متعلقات مورد نیاز در هر آشپزخانه ای را نیز به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: خرید سینک ظرفشویی آبشاری

سینک ظرفشویی خارجی

سینک ظرفشویی پیانویی چیست؟

سینک ظرفشویی آبشاری یا پیانویی بیشتر در رنگ های مشکی وجود دارد. سینکی که وارداتی است و از کشور کره وارد می شود. این سینک های جنس بسیار عالی دارند و در حال حاضر جزو پرفروش ترین سینک های بازار به شمار می روند.

هم برای آشپزخانه های کوچک و هم آشپزخانه های بزرگ مناسب است. طرح بسیار شیکی دارد. به طوری که دکوراسیون آشپزخانه را بسیار متفاوت می کند.

اگر سینک ظرفشویی با عمق زیاد می خواهید بهترین گزینه است.

  • خرید انواع سینک ظرفشویی

مشخصات سینک ظرفشویی آبشاری پیانویی مشکی

  • رنگ سینک دودی مشکی
  • ابعاد سینک پیانویی 46*75
  • عمق لگن مناسب
  • تمیز کردن و نگهداری آسان سطح نانو
  • کشور سازنده کره
  • استنلس استیل مشکی
  • استاندارد
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای لوازم جانبی ضروری

سینک وارداتی

بیشتر بخوانید: خرید اجاق گاز صفحه ای

سینک ظرفشویی همه کاره

این روز ها همه به دنبال بهترین سینک ظرفشویی هستند که با دکوراسیون آشپزخانه نیز مچ باشد. سینک های ظرفشویی همه کاره خارجی و وارداتی، از جمله این سینک های آشپزخانه به شمار می رود.
سینک های آبشاری، به گونه ای طراحی شده اند که برای هر کاری در آشپزخانه نیاز شما را رفع کند. این سینک ها تک لگن هستند اما عمق زیادی دارند و لوازم جانبی همراه آن ها، بسیار به شما در راحت تر شدن کارتان کمک می کند.

اگر آشپزخانه تان کوچک است، نگران نباشید. این سینک ها برای آشپزخانه های کوچک نیز بسیار ابعاد مناسبی دارد.

پس برای خرید فقط کافیست آن را سفارش دهید و از امکانات ویژه ی این سینک ظرفشویی همه کاره آبشاری یا پیانویی استفاده کنید.

سینک ظرفشویی پیانویی آبشاری بارانی دیجیتال

سینک ظرفشویی پیانویی مدل اسمارت به رنگ دودی مشکی با سطح نانو یکی از بهترین مدل سینک های وارداتی تک لگن در بازار است.

ابعاد سینک آبشاری بارانی 46*75 است که برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک بسیار عالیست. دارای نمایشگر دیجیتال بوده و متعلقات آن شامل سیفون، سبد، لگن جداگانه، تخته گوشت، لیوان شور، جا مایع و شیر آبشاری است.

اگر سینک ظرفشویی با بهترین کیفیت را می خواهید که بصورت توکار یا زیرکار قابل نصب باشد، جدیدترین مدل سینک آشپزخانه آبشاری که مدل پیانویی است را پیشنهاد میکنیم.

سینک ظرفشویی توکار تک لگنه

سینک ظرفشویی توکار وارداتی با لوازم جانبی همراه، یکی از جدیدترین مدل های سینک آشپزخانه هستند. که به مدل های آبشاری و پیانویی معروف است. سینک آشپزخانه پیانویی به صورت توکار نصب می شود. اگر از صدای زیاد سینک های دیگر حین استفاده ناراضی هستید، این مدل سینک را برگزینید که حین استفاده هیچ صدایی ندارد. آشپزخانه های مدرن و شیک به این مدل سینک برای تکمیل دکوراسیون نیاز دارند.
نیاز نیست آشپزخانه ای بزرگ داشته باشید که سینک ظرفشویی توکار تک لگنه نصب کنید. بلکه آشپزخانه با هر ابعادی که دارید، این سینک ها قابل استفاده هستند.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

وقتی می خواهید سینک ظرفشویی خریداری کنید باید موارد بسیاری را بررسی کنید و مد نظر داشته باشید. از نظر جنس، سینک های ظرفشویی از نظر جنس در انواع مختلف تولید می شوند. سینک های گرانیتی، استیل و شیشه ای از جمله محبوب ترین ها در بازار هستند. که مدل های گرانیتی جدید هستند و مورد توجه خریداران می باشند.

علاوه بر جنس، مدل سینک ظرفشویی آشپزخانه نیز مهم است. انواع مدلهای سینک ظرفشویی روکار، توکار و زیرکار است. که در حال حاضر مدل توکار استفاده بیشتری دارد، اما سینک ظرفشویی زیرکار نیز با توجه به مدل جذابی که دارند، مورد توجه خاص پسندان است.

حال باید دید هر کدام از سینک های ظرفشویی چه قیمتی دارند. قیمت سینک های ظرفشویی جدید معمولا بالاتر از سینک های دیگر است. سینک های جدید مانند سینک ظرفشویی پیانویی خارجی، که فروش بالایی هم دارد، قیمت بالایی نسبت به مدلهای ایرانی و برخی مدل های خارجی دارد.
در بین سینک های ظرفشویی از لحاظ مدل، سینک های زیرکار قیمت های بالاتری دارند و در دو مدل گرانیتی و استیل در بازار عرضه می شوند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که سینک های ظرفشویی توکار پرفروش ترین سینک ظرفشویی در بازار داخلی است. سینک ظرفشویی پیانویی نیز توکار نصب می شود.

حال شما باید با توجه به این موارد، بهترین سینک ظرفشویی آشپزخانه را چه ایرانی و چه خارجی انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  آشنایی با انواع اجاق گاز رومیزی ✔️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *