اجاق گاز - سینک - هود

سینک گرانیتی پرکاربردترین محصول آشپزخانه

سینک گرانیتی آشپزخانه

سینک گرانیتی آشپزخانه در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است. از جمله می توان به سینک های گرانیتی ترکیه اشاره کرد که در مدلهای متنوع عرضه می شوند. سینک گرانیتی آشپزخانه ارزان در رنگ های سفید و مشکی با بهترین کیفیت و مستقیم از تولیدکننده.

سینگ گرانیتی آشپزخانه یا (Granite Sink) جزو جدیدترین مدلهای سینک ظرفشویی در بازار است. شما که همیشه به دنبال سینک رنگی بودید و نمی توانستید رنگ مورد علاقه خود یا بهترین کیفیت را پیدا کنید، سینک گرانیتی این مشکل را حل کرده است.

سینگ های گرانیتی، سینک هایی هستند که در رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند. البته باید گفت تمامی سینگ های گرانیتی آشپزخانه موجود در بازار از کیفیت عالی برخوردار نیستند. شما می توانید با مطالعه در مورد سینگ های گرانیتی بهترین نوع آن از نظر ظاهر و مشخصات فنی، را می توانید تهیه کنید.

از پرطرفدارترین رنگ های سینک ظرفشویی گرانیتی، می توان به رنگ های مشکی و سفید ساده و مشکی و سفید رگه دار اشاره کرد.

دوام سینک های گرانیتی بالاست و از نظر بهداشتی نیز بسیار مطمئن است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر سینگ های گرانیتی را بشناسید و اینکه چه عواملی در قیمت سینک گرانیتی خارجی و ایرانی تاثیرگذار است. خرید سینک ظرفشویی باید با مطالعه قبلی صورت گیرد.

سینک گرانیتی توکار

چرا سینک ظرفشویی گرانیتی را انتخاب کنیم؟

گرانیت نیز همانند سایر مواد اولیه، برای تولید تجهیزات مختلف از جمله تجهیزات آشپزخانه به کار می رود. البته در کنار این ماده، از استیل، مس، سنگ و سرامیک نیز برای ساخت سینک ظرفشویی استفاده می شود. اما گرانیت در حال حاضر جزو محبوب ترین مدلهاست و قیمت مناسبی نیز دارد.

طرح های متنوع، تمیز شدن آسان، ضد خش بودن، مقاومت بالا و تنوع در رنگبندی این سینک ظرفشویی را بسیار محبوب کرده است.
نه تنها در داخل کشور، بلکه در بازارهای جهانی نیز مردم بیشتر برای آشپزخانه از سینک گرانیتی استفاده می کنند.

میزان مقاومت سینک گرانیتی

یکی از سوالات پرتکرار خریداران سینک گرانیتی، میزان مقاومت سینک های گرانیتی است.

آیا سینک گرانیتی دربرابرضربه مقاوم است؟

مطمئنا هر محصولی که تولید می شود ابتدا بررسی های لازم و آزمایش های مورد نیاز روی آن صورت می گیرد و سپس وارد بازار می شود.

سینک های گرانیتی نیز از این قضیه مستثنا نیستند.

حین ظرف شستن ممکن است، ظروف از دست شما سر خورده و روی سینک بیفتد، در این صورت هیچ آسیبی به سینک وارد نمی شود. چرا که گرانیت استفاده شده برای تولید سینک ظرفشویی آشپزخانه، بسیار مقاوم است و کیفیت بالایی دارد.

البته این را نیز در نظر داشته باشید، میزان ضربه ای که به سینک وارد می شود نیز بسیار مهم است.

بهترین سینک گرانیتی خارجی

سینک گرانیتی ضد خش

این نیز یکی از سوالات مهم خریداران است.

آیا سینک ظرفشویی گرانیتی در برابرخط وخش مقاوم است؟

همانطور که می دانید سینک های استیل در اثر لوازم نوک تیز از نظر خط و خش مقاوم نیستند و به مرور زمان نیز این خط و خش ها زیاد می شوند.

در مورد سینک های گرانیتی این موضوع را باید مدنظر داشته باشید که این محصول با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد و اگر تراکم مواد سینک گرانیتی بیشتر باشد، کیفیت بالا خواهد بود.
بنابراین اگر می خواهید سینک ظرفشویی گرانیتی با بهترین کیفیت و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش تهیه کنید، در انتخاب آن باید مشخصات فنی را مد نظر قرار دهید تا خرید موفقی داشته باشید.

البته در صورت ایجاد شدن خط و خش روی سینگ های گرانیتی، با سمباده نرم می توان آن را از بین برد.

آیا تمیز کردن سینک گرانیتی راحت است؟

سینک ظرفشویی یکی از بخش های مهم در آشپزخانه است که باید به درستی تمیز کردن آن انجام گیرذ. چرا که اگر به مرور زمان تمیز نگردد، هم باعث رشد باکتری خواهد شد و هم اینکه ظاهر سینک ظرفشویی زیبایی نخواهد داشت.
یکی از مزیت هایی که سینک های گرانیتی دارند، تمیز کردن راحت آن هاست. شما به راحتی می توانید با آب گرم و مایع ظرفشویی سینک ظرفشویی گرانیتی را تمیز کنید بدون اینکه از مواد شوینده خاصی استفاده کنید.

یک نکته مهم که باید حتما مدنظر داشته باشید، استفاده نکردن از شوینده های قوی برای سینک های آشپزخانه گرانیتی است. چرا که به مرور زمان کیفیت سینک را از بین می برد و ظاهر سینک را کدر می کند.

تفاوت قیمت سینک گرانیتی و سینک استیل

نمی توان به طور کلی در مورد قیمت سینک گرانیتی و قیمت سینک استیل صحبت کرد. چرا که هر دو این محصولات با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارند. وجود دارد برخی از سینگ های استیل که از مواد اولیه بی کیفیت در تولید آن ها استفاده شده است و ضخامت کمتری دارند. البته این مشکل در بازار سینک های گرانیتی نیز وجود دارد.

بنابراین برای اطلاع از قیمت سینک های گرانیتی و استیل، ابتدا باید به کیفیت، برند، گارانتی، طرح و مدل و کشور تولید کننده توجه کنید.

اما اگر از نظر قیمت بالاترین کیفیت ها را در سینک های گرانیتی و استیل مقایسه کنیم، سینک های گرانیتی قیمت بالاتری دارند. اما تفاوت ها زیاد نیست.

سینک گرانیتی ایرانی یا خارجی؟

بسیاری از خریداران سینک گرانیتی نگران کیفیت سینک ایرانی هستند. چرا که اطمینان ندارند سینک ایرانی کیفیت خوبی دارد و همانند سینک های گرانیتی خارجی طول عمر بالایی دارند. اما باید گفت انتخاب سینک گرانیتی خوب و باکیفیت از بین سینک های ایرانی، خیال شما را راحت خواهد کرد. چرا که هم گارانتی دارند و هم اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و استاندارد نیز دارند.

سینک های ایرانی باکیفیت، از لحاظ کیفیت با استاندارد های جهانی مطابقت دارد و همچنین از نظر زیبایی، ضد ضربه بودن، ضد خش بودن، مقاوم در برابر حرارت بالا و… بسیار عالی هستند.

همچنین در طول استفاده از این نوع سینک های ایرانی، زیبایی خود را از دست نمی دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  معرفی اجاق گاز شیشه سکوریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *