نمایش 1–12 از 13 نتیجه

خرید گاز رومیزی ارزان قیمت 5 شعله، 4 شعله، 3 شعله و 2 شعله در انواع مدلهای شیشه ای 🔸 و استیل 🔸 با ارزانترین قیمت 😍. انواع اجاق گاز رومیزی و صفحه ای ارزان با تخفیف ویژه.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت

آیا گاز صفحه ای ارزان کیفیت خوبی دارد؟

ارزانترین گاز صفحه ای یا ارزانترین گاز رومیزی را از کجا بخرید خیلی مهم است. اگر خرید گاز رومیزی ارزان را از سطح بازار انجام دهید، به احتمال بالا محصولی با کیفیت پایین خواهد بود.

پس اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله را از کجا با کیفیت خوب تهیه کنیم؟

شما ابتدا باید بودجه خود را کنار بگذارید و با توجه به آن به دنبال ارزانترین گاز صفحه ای شیشه ای یا استیل باشید. اگر بتوانید محصولی که نیاز دارید و به دنبال خرید آن هستید، به صورت مستقیم از مرکز تولید و یا مراکزی که با به قیمت کارخانه اجاق گاز عرضه می کنند، تهیه کنید، باکیفیت ترین اجاق گاز بازار را می توانید با قیمت بسیار پایین تر از بازار تهیه کنید.

درواقع شما با پرداخت هزینه پایین تر، یک اجاق گاز با بهترین کیفیت را تهیه می کنید که این هم برای شما باصرفه است و همچنین اجاق گازی تهیه کرده اید که طول عمر بالایی دارد.

بنابراین در انتخاب مرکز خرید ارزانترین گاز رومیزی دقت بیشتری داشته باشید.

انواع مدل اجاق گاز رومیزی

آشپزخانه نیز همچون بخش های مختلف خانه، مهم است و باید از تجهیزات جدید با امکانات عالی در آن استفاده کرد. تجهیزاتی که ایمنی بالایی دارند.

از اصلی ترین لوازم آشپزخانه که باید در انتخاب آن دقت بالایی داشت، اجاق گاز است. امروزه اجاق گاز های مبله و ساده جای خود را به اجاق گاز های رومیزی یا صفحه ای داده اند. با توجه به تنوع بالایی گاز های رومیزی، این اجاق گاز ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

برند های تجاری بسیاری در زمینه عرضه گاز رومیزی با مدل ها و طرح های مختلف فعالیت دارند. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر انواع اجاق گاز رومیزی را بشناسیم.

به طور کلی انواع اجاق گاز رومیزی در سه دسته زیر تولید می شوند.

  1. اجاق گاز رومیزی برقی
  2. اجاق گاز رومیزی گازی
  3. اجاق گاز رومیزی القایی

گاز رومیزی برقی: اجاق گاز رومیزی مدل الکتریکی با برق کار می کند. برای استفاده از آن نیاز به گاز شهری نیست و از مزایای آن می توان به عدم نشت گاز و امنیت بالا اشاره کرد. گاز برقی تک شعله یکی از انواع مدل های این اجاق گاز در بازار است. برند هایی مانند اسنوا و کن توانسته اند گاز رومیزی برقی باکیفیت را تولید کنند. مدل های پیشرفته تر اجاق گاز برقی، امکان تنظیم شعله را نیز به شما می دهد. به اجاق گاز های برقی، اجاق گاز رومیزی بدون شعله نیز گفته می شود.

اجاق گاز رومیزی گازی: سوخت مصرفی اجاق های گازی، گاز شهری یا کپسولی است. که قدرت حرارت بالایی دارند. اگر از گاز رومیزی آشپزخانه زیاد استفاده می کنید یا آشپز حرفه ای هستید، مدل گازی بهترین گزینه برای شماست.

اگر بخواهیم پرکاربرد ترین و بهترین اجاق گاز رومیزی ایرانی و خارجی را معرفی کنیم، بدون شک اجاق های گازی انتخاب ما خواهد بود. البته یکی دیگر از مزیت های اجاق های گازی، قیمت اجاق گاز رومیزی است که بسیار مناسب تر از مدل های دیگر است. در این مدل اجاق گاز ها می توان به گاز رومیزی اخوان، ایلیا استیل، بیمکث، میلان، کن، بوش و… اشاره کرد.

اجاق گاز رومیزی القایی: از مدرن ترین انواع گاز رومیزی، می توان به اجاق گاز القایی اشاره کرد. که در ساخت آن فناوری الکترومغناطیس به کار رفته است. نحوه کار این اجاق گاز به این صورت است که یک میدان مغناطیسی بین ظرف و شعله برقرار می شود که باعث ایجاد حرارت لازم برای پخت غذا می شود. ظروف مسی بهترین نوع ظرف برای پخت غذا با اجاق گاز های القایی است.
قیمت گاز صفحه ای لمسی القایی، با توجه به تجهزات گران قیمت استفاده شده در آن، بالاست. برند اسنوا در این زمینه اجاق گاز هایی را طراحی و تولید کرده است.

اجاق گاز های رومیزی گازی که پرفروش ترین مدل اجاق گاز در بازار هستند، در انواع طرح ها ساخته می شوند و به عنوان بهترین گاز رومیزی ایرانی شناخته شده هستند.

  • گاز رومیزی استیل
  • گاز رومیزی شیشه ای
  • گاز سرامیکی
  • گاز آینه ای
  • گاز لمسی

که از پرفروش ترین ها می توان به مدل استیل و شیشه ای اشاره کرد.

هر کدام از اجاق گاز های رومیزی از نظر تعداد شعله و سایز در انواع مدل های زیر طراحی و ساخته می شوند.

  1. گاز رومیزی دو شعله
  2. گاز سه شعله رومیزی
  3. چهار شعله
  4. پنج شعله

معمولا قیمت اجاق گاز رومیزی هایی که نام برده شده، به کیفیت و برند آن اجاق گاز بستگی دارد.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت

گاز رومیزی استیل یا شیشه ای؟

اجاق گاز وسیله‌ای است که در طول روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پس مشخص است که اجاق گاز وسیله ای پرکاربرد و با اهمیت است.
تنوع بالا اجاق گاز های رومیزی انتخاب را برای خریداران آن سخت کرده است. خرید اجاق گاز رومیزی استیل یا شیشه ای؟
حتما شما هم این سوال را دارد. در ادامه با ما همراه باشید، تا بیشتر گاز رومیزی شیشه ای و استیل را بشناسید تا در خرید گاز آشپزخانه بهتر عمل کنید.

ویژگی های اجاق گاز رومیزی استیل به شرح زیر است.

گاز رومیزی استیل از انواع اجاق گاز های رومیزی یا صفحه ای است، که به آن اجاق گاز توکار نیز گفته می شود. صفحه رویه آن از استیل ضد خش و ضد زنگ بسیار محکم و مقاوم تولید می شود.

از محبوب ترین مدل آن می توان به اجاق گاز صفحه ای 5 شعله استیل اشاره کرد. که مجهز به یک شعله بزرگ در وسط اجاق گاز و شعله های کوچک و متوسط در کناره ها می باشد. البته مدل های 5 شعله استیل به صورت شعله پلوپز کنار نیز طراحی می شوند.

با توجه به کیفیت عالی انواع اجاق گاز رومیزی 5 شعله ارزان قیمت، این محصول در بازار فروش خوبی دارد. علاوه بر امکانات نام برده شده گاز های صفحه ای استیل دارای فندک و ترموکوپل نیز هستند.

فندک و ترموکوپل اجاق گاز های ایرانی امروزه با کیفیت خوبی تولید می شود.

ترموکوپل گاز چیست؟ قطعه ای که کنار شعله اجاق گاز قرار می گیرد و وظیفه آن قطع جریان برق در مواقع خاموش شدن شعله است که جریان گاز هنوز وجود دارد. گاز رومیزی استیل ارزان نیز دارای ترموکوپل است. اما برخی از برند ها گاز های استیل بدون ترموکوپل نیز تولید می کنند که ارزان تر از گاز رومیزی ترموکوپل دار است.

قیمت گاز صفحه ای استیل ارزان بالاتر از مدل های شیشه ای است.

ویژگی های اجاق گاز رومیزی شیشه ای به شرح زیر است.

اجاق گاز های شیشه ای محصولاتی بسیار لوکس هستند که دکوراسیون آشپزخانه را به طور کلی تغییر می دهند. تصور عموم بر این است که گاز صفحه شیشه ای بر اثر حرارت یا وزن زیاد احتمال دارد بشکند. باید گفت مقاومت اجاق گاز شیشه ای با توجه به اینکه از شیشه های سکوریت ضد ضربه، ضد حرارت و مقاوم استفاده می شود، تضمینی است.
شما کافیست از یک برند خوب گاز صفحه ای شیشه ای خریداری کنید. در این صورت به کیفیت این محصول پی خواهید برد.
اجاق گاز های شیشه ای معمولا از قسمت لبه ها آسیب می بینند. پس حین خرید گاز رومیزی شیشه ای، محصولی را خریداری کنید که لبه تراش خورده باشد.
اگر می خواهید اجاق گاز را سریع تر تمیز کنید، گاز شیشه ای انتخاب خوبی است. چرا که خیلی سریع تمیز می شود. گاز های شیشه ای در دو رنگ تولید می شوند.

  1. اجاق گاز سفید رنگ
  2. گاز مشکی

در این بخش هم ویژگی های گاز استیل و هم ویژگی های گاز شیشه ای را بیان کردیم، حال شما با توجه به سلیقه خود باید گاز رومیزی شیشه ای یا گاز رومیزی استیل را انتخاب کنید.

گاز رومیزی استیل یا شیشه ای؟

مدل های اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت

اجاق گاز های رومیزی تنوع مدل و قیمت مختلفی دارند. تمامی گاز های رومیزی قیمت یکسانی ندارند. البته محل خرید گاز رومیزی ارزان نیز در قیمت گاز رومیزی شیشه ای و استیل تاثیر دارد.

برای مثال شما اگر از عمده فروشی یا کارخانه تولید بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی یا ایرانی را بخرید، بدون شک قیمت مناسب تر خواهد بود از مراکز فروشگاهی.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت در مدل های زیر در بازار عرضه می گردد.

  • اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله
  • گاز رومیزی سه شعله
  • اجاق گاز دو شعله
  • چهار شعله
  • تک شعله

نوع دیگری از اجاق گاز ارزان قیمت وجود دارد که ترموکوپل ندارند. که معمولا به اسم اجاق گاز اکونومی شناخته می شوند. البته به این اجاق گاز ها، اجاق گاز بدون ترموکوپل نیز گفته می شود. این اجاق گاز ها تنوع مدل زیادی ندارند و جزو ارزانترین گاز صفحه ای شیشه ای و استیل معروف هستند.

گاز رومیزی قیمت مناسب و باکیفیت بالا که در بازار گاز رومیزی عرضه می شوند، دارای مشخصات زیر هستند.

  • مجهز به ترموکوپل
  • فندک
  • استیل ضد خش
  • شیشه سکوریت نشکن
  • دارای شعله با توان حرارتی بالا
  • مصرف انرژی بهینه
  • دارای ولوم های باکیفیت و دو جزئی
  • دارای چدن محکم و مقاوم
  • و…

برند های مختلفی اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت سه شعله، دو شعله، پنج شعله و چهار شعله تولید می کنند. شما برای خرید گاز رومیزی ارزان حتما ابتدا مشخصات فنی محصول مورد نظر را بررسی کنید و سپس برای خرید اقدام کنید.

قیمت اجاق گازهای رومیزی

تفاوت اجاق گاز توکار و روکار

برند های بسیاری با تنوع مدل گسترده اجاق گاز تولید می کنند. اما به طور کلی در بازار فروش لوازم آشپزخانه، اجاق گاز ها به صورت زیر موجود هستند.

  • گاز رومیزی یا روکار
  • گاز صفحه ای یا توکار
  • اجاق گاز مبله فر دار
  • اجاق گاز مبله طرح فر

امروزه به دلیل متراژ کوچک آشپزخانه ها، اجاق گاز رومیزی روکار و اجاق گاز صفحه ای توکار، بیشترین  فروش را به خود اختصاص داده اند.

انواع اجاق گاز روکار اجاق هایی هستند که رومیزی بوده و بصورت روکار در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد. وزن سبکی دارند و قابل حمل هستند. اجاق گاز رومیزی ساده لعابی و شیشه ای نمونه از گاز روکار یا گاز رومیزی هستند. قیمت گاز روکار رومیزی پایین تر از مدل های صفحه ای است.

اما اجاق گاز های توکار فقط در آشپزخانه و روی کابینت بصورت توکار قابل استفاده هستند. قابل جابه جایی نیستند و روی کابینت برش خورده قرار می گیرند.

برند های ایرانی و خارجی بسیاری در حال حاضر تولید کننده اجاق گاز توکار و روکار هستند.

گاز صفحه ای ارزان

اجاق گاز صفحه ای کابینت دار

مدل های معمولی گاز های صفحه ای به این صورت است که آشپزخانه کابینت کاری می شود و کابینت مخصوص اجاق گاز نیز قرار می گیرد و سپس اجاق گاز صفحه ای خریداری شده، روی آن قرار می گیرد.

اما گاز صفحه ای کابینت دار به این صورت که به همان ابعاد گاز صفحه ای، یک کابینت ساخته می شود و گاز صفحه ای روی آن قرار می گیرد. گاز صفحه ای می تواند استیل یا شیشه ای باشد. این مدل بیشتر به مدل های طرح فر شبیه است.

خرید اجاق گاز صفحه ای ارزان کابینت دار از طریق مراکز تولیدی و سایت ها امکان پذیر است.

جدیدترین مدل کابینت زیر گاز صفحه ای

کابینت زیر گاز صفحه ای امروزه از پرکاربردترین کابینت ها در آشپزخانه به شمار می رود. طراحی های مختلفی برای این مدل کابینت وجود دارد. شما می توانید گاز رومیزی ارزان را به صورت جدا تهیه کنید و کابینت زیر گاز صفحه ای را جدا تهیه کنید.

همچنین می توانید محصول آماده، گاز صفحه ای و کابینت را سفارش دهید. که این نیز امکان پذیر است.

همانطور که می دانید امروزه به دلیل محدودیت فضا در آپارتمان ها استفاده از گاز صفحه ای بسیار رواج یافته است.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای

اگر شما هم قصد خرید گاز صفحه ای مرغوب و باکیفیت را دارید، با ما در ادامه همراه باشید تا براساس دسته بندی های مختلف برند های معتبر و خوشنام گاز صفحه ای ایرانی را بشناسید و با دید باز برای خرید اقدام کنید.

برند های مختلف را از چند لحاظ می توان دسته بندی کرد.

  1. بهترین مارک اجاق گاز توکار از لحاظ کیفیت
  2. بهترین برند اجاق گاز صفحه ای از لحاظ قیمت کم

معروف ترین برند های ایرانی و خارجی که در بازار ایران اجاق گاز های رومیزی و صفحه ای باکیفیت را عرضه می کنند، برند های کن، استیل البرز، بوش، تی اند دی، داتیس، هافمن برگ، بکا، اخوان و… هستند که علاوه بر بازار داخلی، صادرات آن ها نیز به کشور های مختلف انجام می گیرد.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای از لحاظ قیمت کم در بازار داخلی برند های دنپاسر، آذر افروز، زرتوس، رینوزیت و برخی از مدل های اخوان از جمله ارزانترین گاز صفحه ای در بازار هستند.

فروش اجاق گاز صفحه ای ارزان توسط برخی از برند های معروف هم انجام می گیرد. جهت خرید اجاق گاز خوب، بهتر از برند های مختلف را مورد بررسی قرار دهید.

خرید گاز صفحه ای ارزان

مزایای گاز صفحه ای چیست؟

آیا می دانید معیار های انتخاب اجاق گاز چیست؟
مهمترین معیار هایی که باید در خرید اجاق گاز مد نظر قرار دهید، موارد زیر است.

  • گازی یا برقی بودن اجاق گاز
  • صفحه استیل، شیشه ای یا سرامیکی
  • دارا بودن ترموکوبل و نشان استاندارد
  • نوع و جنس شبکه
  • سرشعله و قابلیت شعله زمان دار

این ها مواردی هستند که شما را در انتخاب بهترین اجاق گاز صفحه ای یا هر مدل اجاق گازی کمک خواهد کرد.

مزایای خرید اجاق گاز های مدل صفحه ای به شرح زیر است.

  1. استفاده بهینه از فضای آشپزخانه
  2. تولید در ابعاد و اشکال مختلف
  3. دارای مدل های متنوع
  4. ایمنی بالا
  5. دارای وزن سبک
  6. مناسب استفاده در طراحی دکوراسیون آشپزخانه
  7. قیمت مناسب

بنابراین اگر می خواهید با هزینه کم، اجاق گاز باکیفیت و شیک تهیه کنید، گاز صفحه ای بهترین گزینه است.

ارزانترین گاز صفحه ای

گاز صفحه ای با مارک های مختلف در بازار وجود دارد. هر کدام از این برندها از قطعات مختلف برای تولید محصول خود استفاده میکنند. برخی برندها از قطعات خارجی مانند ایتالیایی و ترکیه ای در تولید اجاق گاز صفحه ای استفاده می کنند و برخی دیگر از قطعات ایرانی در محصولات خود استفاده میکنند.
این تنوع استفاده از قطعات مختلف، در قیمت گاز صفحه ای استیل و شیشه ای تاثیر مستقیم دارد.

اجاق گاز صفحه ای ارزان را، هم در برندهای بزرگ و هم برندهای شناخته نشده می توان پیدا کرد. چرا که برندهای بزرگ هم تنوع محصول از نظر قیمت دارند.

بنابراین شما قبل از خرید اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت باید مشخصات فنی اجاق گاز را بررسی کنید تا به قیمت و کیفیت آن پی ببرید.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار فروش اجاق گاز است.

قیمت ارزانترین گاز رومیزی را از طریق سایت ها و مراکز تولیدی به راحتی می توانید پیدا کنید.

قیمت اجاق گازهای رومیزی بازار لوازم خانگی

اجاق گاز های رومیزی ایرانی و ایتالیایی با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند. قیمت های پایین معمولا برای برند هایی است که زیاد شناخته شده نیستند.

البته قیمت اجاق گاز رومیزی علاوه بر برند، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که از جمله می توان به کیفیت اجاق گاز اشاره کرد.

برخی از اجاق گاز های صفحه ای و رومیزی امکانات متفاوت تری نسبت به یکدیگر دارند، که این موضوع در قیمت نهایی تاثیر مستقیم دارد.

برای مثال قیمت گاز صفحه ای لمسی بدون شعله بالاتر از قیمت گاز صفحه ای شیشه ای و استیل با شعله است. بنابراین نمی توان فقط یک عامل را در قیمت اجاق گاز رومیزی و صفحه ای دخیل دانست.

اجاق گاز هایی که معروف هستند، مانند اخوان، استیل البرز، بیمکث، کن، ایلیا استیل و… به دلیل اینکه از قطعات ایتالیایی در محصولات خود استفاده می کنند، محصولاتی با قیمت بالا عرضه می کنند.

بنابراین شما حین خرید گاز صفحه ای و رومیزی، باید امکانات و مشخصات فنی محصول را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت ارزان ترین گاز رومیزی را از تولید کننده ها و عمده فروشی ها می توانید دریافت کنید. چرا که خرید گاز رومیزی ارزان به صورت عمده از طریق کارخانه جات امکان پذیر است.

خرید اجاق گاز با بهترین قیمت

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت چی بخریم؟

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره شد، اجاق گاز رومیزی انواع مختلفی دارد. شما با توجه به موارد زیر باید اجاق گاز خود را انتخاب کنید.

  1. فضای آشپزخانه
  2. میزان فضای مورد نیاز برای اجاق گاز
  3. بودجه برای خرید اجاق گاز
  4. مدل اجاق گاز
  5. کیفیت و امکانات
  6. برند
  7. کیفیت شعله ها
  8. ایمنی
  9. میزان استفاده از اجاق گاز در روز
  10. تعداد جمعیت خانواده
  11. میزان گارانتی
  12. و…

اگر قبل از اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای موارد فوق را مد نظر قرار دهید، بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که چه مدل اجاق گازی را انتخاب کنید.

شما می توانید از بین انواع گاز رومیزی، مدل های دو شعله، سه شعله، چهار شعله و پنج شعله را انتخاب کنید. شرکت های پخش گاز رومیزی یکی از مراکز فروش اجاق گاز با قیمت بسیار مناسب است.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله

یکی از انواع مدل های اجاق گاز رومیزی، گاز پنج شعله رومیزی است. که در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شود. بیشتر خانواده های ایرانی، برای خرید اجاق گاز، مدل 5 شعله را انتخاب می کنند.

اجاق گاز های 5 شعله در رده های قیمتی مختلفی در بازار وجود دارد. این بستگی به کیفیت، برند، جنس صفحه، امکانات و ابعاد گاز رومیزی 5 شعله دارد.

اجاق گاز پنج شعله از نظر جنس رویه در مدل های زیر تولید می شود.

  1. صفحه شیشه ای
  2. صفحه استیل
  3. صفحه سرامیکی

مدل های شیشه ای و استیل جزو پرفروش ترین ها هستند و قیمت مناسبی دارند. در بازار امروز بیشتر خریداران، اجاق گاز صفحه ای ارزان قیمت شیشه ای و استیل را برمی گزینند.

اجاق گاز 5 شعله رومیزی از پرفروش ترین مدل های اجاق گاز رومیزی در بازار است. که هم توسط برند های داخلی و هم برند های خارجی تولید و عرضه می گردد. بهترین مارک اجاق گاز توکار را می توانید هم از بین برند های خارجی و هم برندهای داخلی تهیه کنید.

قیمت گاز رومیزی

گاز رومیزی ارزان دو شعله

گاز رومیزی دو شعله در انواع زیر ساخته می شود.

  • گاز دو شعله شیشه ای
  • گاز دو شعله استیل
  • گاز دو شعله سرامیکی
  • گاز دو شعله لعابی

در بین موارد گفته شده، گاز دو شعله لعابی ارزان ترین مدل و گاز دو شعله سرامیکی گران ترین مدل است.

البته قیمت مدل های شیشه ای، استیل و سرامیکی برای برند های مختلف متفاوت است. برند های خارجی گران تر از برند های ایرانی هستند.

اجاق گاز لعابی دو شعله به دلیل اینکه قابل حمل است و سایز کوچکی دارد، کاربرد های فراوانی نیز دارد. شما می خواهید در خانه و هر مکانی از این مدل گاز دو شعله استفاده کنید.
گاز دو شعله استیل و شیشه ای توکار امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. که ترموکوپل دار هستند.

گاز رومیزی دو شعله

گاز رومیزی ارزان سه شعله

گاز رومیزی ارزان سه شعله از جمله گاز های ارزان قیمت است که در انواع مدل های زیر طراحی و ساخته می شود.

  1. گاز سه شعله شیشه ای
  2. گاز سه شعله استیل
  3. گاز سه شعله سرامیکی
  4. گاز سه شعله لعابی

هر کدام از این اجاق گاز های سه شعله دارای مشخصات فنی متفاوتی است. مدل لعابی ارزانترین مدل به شمار می رود. مدل های سرامیکی نیز جدیدترین مدل است که قیمت بالایی دارند. اگر به دنبال گاز ارزان قیمت هستید مدل های شیشه ای و استیل بدون ترموکوپل انتخاب خوبی است.

پرفروش ترین مدل های اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت سه شعله، مدل های استیل و شیشه ای است.

هر کدام از این مدل گاز های رومیزی را می توانید هم در برند های ایرانی و هم برند های خارجی پیدا کنید.

گاز رومیزی ترموکوپل دار ارزان

گاز رومیزی شیشه ای و استیل از تولیدات پرفروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه است. این محصول در انواع مدلهای شیشه ای و استیل و با امکانات جدید به بازار ارائه می شود.

ایمنی یکی از مهمترین مواردی است که باید در اجاق گازها در نظر گرفته شود. ترموکوپل یکی از قطعات مهمی است که باید در انواع گاز رومیزی یا صفحه ای گذاشته شود.

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است، ترموکوپل اجاق گاز چیست؟

ترموکوپل قطعه ای است که ایمنی اجاق گاز را تامین می کند.

گاز رومیزی ترموکوپل دار ارزان و قیمت مناسب از محصولاتی است که بیشتر خریداران به دنبال خرید آن هستند.

گاز رومیزی استیل ارزان

گاز رومیزی استیل نیز با توجه به قیمت، طبقه بندی می شود.

یک مدل گاز رومیزی استیل تولید می شود که قیمت بسیار ارزانی دارند و به گاز های اکونومی مشهور هستند و بیشتر به صورت طرح بوش هستند. ترموکوپل و همچنین امکانات خاصی ندارند.

اما مدل دیگری نیز وجود دارد که مجهز به ترموکوپل و فندک است و در ساخت آن از درجه یک ترین استیل و قطعات استفاده شده است. این محصول قیمت بالایی دارد و بیشتر برند های برتر ایرانی این مدل گاز رومیزی استیل تولید می کنند.

مدل دیگری از اجاق گاز استیل وجود دارد که توسط برند های خارجی تولید می شود. این مدل ها تنوع بالا و امکانات عالی دارند. هم به صورت شعله دار و هم نصف شعله و نصف کباب پز طراحی می شوند.
این مدل ها قیمت بسیار بالایی دارند.

مدل دیگر از گاز رومیزی استیل که هم قیمت ارزانی دارد و هم کیفیت خوبی وجود دارد، می توانید از این مجموعه تهیه کنید.

گاز رومیزی استیل ارزان

بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی و ایرانی

حتما برای شما هم پیش آمده که کدامیک از اجاق گاز های رومیزی دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند؛ ایرانی یا خارجی؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید به طور کامل اجاق گاز رومیزی ایرانی و خارجی را شناخت و سپس مقایسه کرد.

در حال حاضر در ایران انواع اجاق گاز رومیزی و انواع فر دار، با تکنولوژی جدید تولید و عرضه می شود. که از نظر کیفیت و قیمت با برند های خارجی رقابت می کنند.

به طوری که گاز رومیزی ایرانی علاوه بر فروش در بازار داخلی، صادرات آن نیز به کشور های مختلف انجام می شود. از جمله می توان به کشور عراق اشاره کرد.

از بهترین برند های اجاق گاز ایرانی و خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استیل البرز
  • اخوان
  • کن
  • بیمکث
  • اگنر
  • بوش
  • زانوسی
  • میله
  • و…

هر کدام از برند های فوق، محصولات متنوعی را تولید می کنند. شما با توجه به نیاز خود می توانید اجاق گاز مناسبی را انتخاب کنید.

گاز صفحه ای استیل ضد خش

قیمت ارزانترین گاز رومیزی

ارزانترین مدل های گاز رومیزی در مدل های 1 شعله، 2 شعله، 3 شعله، 4 شعله و 5 شعله در بازار ارائه می شود. که از جنس شیشه، استیل و لعابی ساخته می شوند.
مدل های لعابی که ارزانترین گاز رومیزی محسوب میشوند، به صورت 2 شعله و 3 شعله تولید می شوند. رویه لعابی دارند و به صورت ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل دار تولید می شوند. مدل ترموکوپل دار قیمت بالاتری دارد.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله شیشه ای و استیل هم در بازار یافت می شود. البته اگر خرید مستقیم از کارخانه باشد، شما می توانید با قیمت ارزان تر از بازار اجاق گاز مورد نظر خود را تهیه کنید.
لیست قیمت ارزانترین گاز رومیزی را از مدیریت دریافت کنید.