نمایش 1–12 از 13 نتیجه

قیمت اجاق گاز صفحه ای 5 شعله شیشه ای و استیل به کیفیت، مدل، طرح، جنس شیشه، جنس قطعات و… بستگی دارد. اجاق گاز صفحه ای 5 شعله شیشه ای و استیل را با ارزانترین قیمت از این شرکت تولید تهیه کنید.

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله یکی از پرفروش ترین مدل های اجاق گاز در بازار است که در مدل های شیشه ای، استیل و گرانیتی تولید می شود. هر کدام از این اجاق گاز ها خریداران خاص خود را دارند.

با توجه به آمار امروزه خرید گاز صفحه ای بسیار افزایش یافته است. یکی از دلایل آن کوچک بودن آپارتمان هاست. خرید اجاق گاز در ابعاد کوچک و حجم کم، مزیت استفاده بهینه از فضای آشپزخانه را دارد.

در این مطلب با انواع گاز صفحه ای و بهترین مارک آن آشنا خواهید شد. البته مشخصات گاز های صفحه ای نیز در ادامه مطلب بحث خواهد شد.

اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله

ابتدا اجاق گاز 5 شعله را به شما معرفی کنیم که چرا پرفروش ترین گاز رومیزی در بازار است.

همانطور که می دانید ایرانی ها غذای خانگی را ترجیح می دهند. این موضوع در خرید جدیدترین گاز رومیزی بسیار موثر است.
همچنین به دلیل اینکه بسیار از این وسیله استفاده می شود، در خرید آن علاوه بر اینکه جدیدترین مدل را بررسی می کنند، حتما گاز رومیزی پنج شعله نیز مدنظرشان است.

چرا که همزمان می توان از شعله های آن استفاده کرد و در زمان کمتر بیشترین کار را می توان انجام داد.

گاز صفحه ای پنج شعله انتخاب اول خانم های خانه دار است. در بین انواع اجاق گاز رومیزی پنج شعله، اجاق های طرح بوش وجود دارد که به نام ارزانترین گاز صفحه ای مدل بوش در بازار شناخته شده است.

این مدل گاز رومیزی صفحه شیشه ای و استیل 5 شعله، طرح بوش است و قیمت ارزانتری نسبت به سایر اجاق گازهای 5 شعله صفحه ای دارند.

از جمله برندهای ایرانی می توان به آستیاک اشاره کرد که سوالات بسیاری در مورد این برند پرسیده می شود که از جمله می توان به دو مورد زیر اشاره کرد.

گاز آستیاک ساخت کجاست؟ آستیاک ساخت ایران است و باکیفیت بالایی تولید می شود. استاندارد دارد و با گارانتی تضمینی در سراسر کشور عرضه می شود. البته تنوع مدل این برند به گونه است که هر خریداری می تواند مدل مناسب خود را یپدا کند.

گاز صفحه ای آستیاک خوبه؟ اگر به دنبال گاز صفحه ای جدید 5 شعله با قیمت مناسب هستید، گاز صفحه ای آستیاک پیشنهاد ما به شماست. چرا که از بهترین قطعات در تولید این گاز صفحه ای استفاده می شود.

معرفی انواع اجاق گاز رومیزی

اجاق گاز های رومیزی یا صفحه ای به نام اجاق گاز توکار نیز در بازار شناخته شده هستند. امروزه با توجه به کوچک بودن آشپزخانه ها، لوازم آشپزخانه نیز با ابعاد و حجم کوچکتری تولید می شود.

انواع اجاق گاز های رومیزی دارای خصوصیات و ویژگی های متفاوتی هستند. از اجاق گاز 2 شعله تا 5 شعله و 6 شعله، طراحی ساخت خاصی دارند.

در گذشته اجاق گاز لعابی رومیزی ساده تولید میشد. اما امروزه مدل های جدید دیگر ساده نیستند و بسیار کاربردی بوده و امکانات بسیاری دارند. اغلب از جنس شیشه، استیل و ترکیبی از این دو هستند. البته مدل سرامیکی آن نیز وارد بازار شده است.

اجاق گاز های رومیزی از نظر شکل ظاهری در سه مدل زیر طراحی و تولید می شوند.

  1. شعله دار یا گازی
  2. بدون شعله یا برقی
  3. القایی

مدل های برقی و القایی جدیدترین مدل در بازار گاز های رومیزی محسوب می شود. اما مدل های گازی چندین سال است که در بازار عرضه می شود و به دلیل طرح های جدید، بازار فروش خوبی دارند. گاز رومیزی 5 شعله یکی از پرفروش ترین مدل ها با شمار می رود.

چرا که بیشتر خریداران در بازار ایرانی گاز رومیزی پنج شعله را نسبت به مدل های دیگر ترجیح می دهند.

یکی دیگر از علل اصلی خرید گاز رومیزی، قیمت مناسب آن نسبت به اجاق های مبله می باشد.
قیمت گاز رومیزی ۵ شعله و 4 شعله نسبت به مدل های ایستاده یا مبله بسیار پایین تر است.

این مجموعه تولید کننده اجاق گاز های استیل و گاز صفحه ای شیشه ای توکار در تهران واقع است. که محصولاتی با طرح های جدید و کیفیت استاندارد ارائه می کند.

گاز رومیزی استیل شیشه ای-اجاق ها

گاز صفحه ای شیشه ای مشکی

گاز صفحه ای شیشه ای محصولی است با تنوع مدل بالا. هم به صورت شعله دار و هم لمسی تولید می شود. مدل های لمسی از انرژی برق استفاده می کنند. اما مدل های شعله دار از گاز شهری استفاده می کنند.

گاز صفحه ای شیشه ای مشکی و سفید گازی، از محصولات پرفروش برند های ایرانی و خارجی در بازار داخلی است. چرا که انرژی گاز از برق، صرفه اقتصادی بیشتری دارد. همانطور که می دانید اجاق های برقی، برق زیادی مصرف می کنند.

از لجاظ قیمت نیز، قیمت انواع گاز صفحه ای شیشه ای لمسی بدون شعله از قیمت اجاق گاز صفحه شیشه ای و استیل گازی بالاتر است.
ارزانترین گاز صفحه ای شیشه ای با کیفیت عالی اگر می خواهید، مدل های شعله دار بهترین گزینه برای شماست.

گاز رومیزی شیشه ای سفید 5 شعله

گاز پنج شعله رومیزی از نظر رنگ در دو مدل گاز رومیزی شیشه ای سفید و گاز رومیزی شیشه ای مشکی تولید می شود. البته علاوه بر این دو مدل، اجاق گاز رومیزی ۵ شعله با صفحه آیینه ای نیز تولید می شود که قیمت متفاوتی نسبت به دو مدل قبل دارد.

گاز صفحه شیشه ای سفید، مناسب خاص پسندان است و به راحتی می توانید با هود، فر توکار و سینک به راحتی ست کنید.
چرا که تولیدکنندگان در این حوزه، تمامی این محصولات را هم با شیشه مشکی و هم شیشه سفید تولید میکنند.

قیمت گاز صفحه ای شیشه ای مشکی و سفید کمی متفاوت است. مدل سفید کمی قیمت بالاتری نسبت به مدل مشکی دارد.

گاز رومیزی استیل 5 شعله

گاز صفحه ای پنج شعله استیل، یکی از مدلهای بسیار محبوب بازار است. که هم با برند ایرانی و هم برند خارجی در بازار موجود است.
اما برندهای ایرانی در زمینه تولید گاز ۵ شعله رومیزی یا مدلهای دیگر اجاق گاز، به خوبی توانسته اند از نظر کیفیت رشد کنند و پیشرفت داشته باشند.

شما هم ارزانترین گاز صفحه ای استیل را می توانید خریداری کنید و هم گرانترین. اما این بستگی به بودجه و نیاز شما دارد.

اگر محصولی با کیفیت بسیار بالا و امکانات خوب می خواهید، که باید مدل گران قیمت را انتخاب کنید. اما اگر محدودیت بودجه دارید و قیمت گاز استیل پنج شعله برای شما مهم است، بهتر است که مدلهای قیمت پایین را بررسی کنید.

وجود دارد گازهای استیلی که کیفیت مناسبی دارند و از نظر ایمنی و گارانتی نیز تضمینی هستند، این مدل گازهای استیل پنج شعله، قیمت متوسطی دارد و شما به راحتی می توانید آن را خریداری کنید.

اما اگر به دنبال اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی با پایین ترین قیمت هستید، این محصول نیز وجود دارد اما بدون ترموکوپل و فندک. اما در برخی مدل ها فندک نیز وجود دارد.

یک نکته مهم که باید علاوه بر قیمت گاز صفحه ای پنج شعله آن را مد نظر داشته باشید، اندازه گاز صفحه ای 5شعله است. شما قبل از خرید اجاق گاز صفحه ای، ابتدا باید اندازه یا سایز را مشخص کنید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید تا حین نصب اجاق گاز به مشکل برنخورید.

انواع اجاق گاز رومیزی از لحاظ متریال

انواع اجاق گاز رومیزی از نظر شکل ظاهری، متریال، نوع سوخت مصرفی، و… تقسیم بندی می شود. به همین دلیل است که در بازار، اجاق گاز های رومیزی با قیمت های متفاوت عرضه می شود.

اگر اجاق ها را بخواهیم از نظر شکل ظاهری بررسی کنیم؛ می توان گفت اجاق گاز های رومیزی در اشکال زیر تولید می شوند.

  1. مستطیل
  2. چند ضلعی
  3. دایره

اجاق گاز های رومیزی صفحه ای اغلب بصورت توکار تولید می شوند و سه نوع رایج از آن در بازار وجود دارد.

  • شیشه ای
  • استیل
  • سرامیکی
  • لعابی

اجاق گاز صفحه شیشه ای، که بیشتر افراد آن را می پسندند؛ از جنس شیشه نشکن سکوریت 8 میل و 10 میل تولید می شوند و مقاومت بالایی هم در برابر دما دارند. البته این نوع از اجاق ها را باید از مراکز تولیدی و مراکز فروشی خریداری کرد که گارانتی محصول ارائه می دهند.

گاز صفحه ای یا رومیزی استیل، که دارای سطح استیل هستند؛ طول عمر بالایی دارند و از استیل ضد خش برای تولید آن استفاده می گردد. البته راحتی تمیز کردن این نوع از اجاق ها بهترین ویژگی آن ها به شمار می رود.

گاز رومیزی سرامیکی، که جدیدترین مدل اجاق گاز در بازار است. به صورت شعله دار و لمسی برقی تولید و عرضه می شود. این اجاق گاز ها نسبت به مدل های شیشه ای و استیل کیفیت بالاتری دارند و از قیمت بالایی هم برخوردارند.

اجاق گاز رومیزی ساده از جنس لعابی، یکی دیگر از مدل های گاز رومیزی قدیمی است. قیمت اجاق گاز رومیزی ساده پایین از سایر مدل هاست. که معمولا در مسافرخانه ها، سوئیت ها، شرکت ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاق گاز 5 شعله رومیزی

انواع اجاق گاز 5 شعله در بازار

آیا می دانید چند مدل اجاق گاز 5 شعله در بازار وجود دارد؟

تنوع اجاق گاز های 5 شعله در بازار بسیار است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اجاق گاز رومیزی 5 شعله
  2. اجاق گاز صفحه ای 5 شعله
  3. گاز 5 شعله مبله فردار
  4. گاز 5 شعله مبله طرح فر
  5. گاز 5 شعله لعابی
  6. اجاق گاز بدون ترموکوپل 5 شعله

هر کدام از این مدل ها بازار فروش خود را دارند. مدل های بدون ترموکوپل رومیزی، جزو انواع اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله به شمار می روند و امکانات کمتری نسبت به مدل های ترموکوپل دار دارند.

جدیدترین گاز صفحه ای مجهز به قطعه ترموکوپل تاپ تایم هستند.

ابعاد اجاق گاز رومیزی چقدر است؟

هر خریداری در ابتدا به مشخصه ابعاد گاز رومیزی بسیار توجه دارد و با توجه به نیاز خود و همچنین میزان فضای آشپزخانه، اجاق گاز رومیزی با اندازه خاصی را انتخاب می کند.

این مجموعه تولید کننده اجاق گاز رومیزی 2 شعله، 3 شعله، 4 شعله و 5 شعله در ابعاد زیر می باشد.

  • 5 شعله در ابعاد 52*88
  • 4 شعله در ابعاد 50*58
  • 3 شعله در ابعاد 45*70
  • 2 شعله در ابعاد 52*33

ابعاد استاندارد گاز رومیزی 5 شعله همانطور که در بالا هم گفته شد، 52*88 است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اندازه اجاق گاز های رومیزی در برند های مختلف، ممکن است متفاوت باشد. این تفاوت زیاد نیست و در حد چند سانت است.
ابعاد گاز صفحه ای پنج شعله ممکن است در برندهای مختلف متفاوت است. بنابراین حین بررسی اندازه گاز صفحه ای، حتما به برند آن توجه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

ابعاد گاز رومیزی 5 شعله چقدر است؟

حین طراحی دکوراسیون آشپزخانه، مهمترین مسئله ابعاد اجاق گاز، هود، سینک و یخچال است. این تجهیزات آشپزخانه ابتدا باید اندازه گیری شود و سپس براساس آن کابینت ها برش داده شوند.

به طور کلی باید دو ابعاد در نظر گرفته شود. ابعاد گاز رومیزی و ابعاد برش گاز رومیزی.

گاز های رومیزی و صفحه ای 5 شعله، 4 شعله و 3 شعله اغلب با ابعاد استاندارد تولید می شوند، اما برند های مختلف گاز رومیزی با ابعاد مختلف تولید می کند. این اختلاف ابعاد زیاد نیست اما وجود دارد.
برای مثال ابعاد گاز رومیزی 5 شعله در برخی برند ها 52*88 و در برخی برند ها ابعاد گاز صفحه ای 5شعله ممکن است 50*86 باشد.
به دلیل تفاوت ابعاد گاز صفحه ای ۵ شعله یا سایر مدل ها، قبل از طراحی و چیدمان آشپزخانه، ابتدا تجهیزات را تهیه کنید و براساس آن طراحی صورت گیرد.

یکی از مهمترین موارد در خرید اجاق گاز که باید به آن توجه کرد ابعاد گاز رومیزی 5 شعله و ابعاد برش گاز رومیزی 5 شعله است که بسیار مهم است و در صورتی که درست انتخاب نشود، محصول نامناسب خریداری خواهد شد.

گاز 5 شعله توکار چیست؟

خرید اجاق گاز باکیفیت و مرغوب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در سال های گذشته تعداد و طرح های اجاق گاز بسیار کمتر بود و هر مشتری از میان مدل های موجود، یک نمونه را انتخاب میکرد.

اما امروزه تعداد و مدل های بسیاری برای گاز ۵ شعله رومیزی در بازار وجود دارد، که می توان گفت تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

از جمله می توان به اجاق های شیشه ای و رومیزی توکار اشاره کرد که دارای طراحی های بسیار پیشرفته و مدرنی هستند.

اجاق گاز 5 شعله توکار هم به صورت استیل و هم بصورت شیشه سیاه و سفید تولید می گردد. از ویژگی های مهم گاز های رومیزی یا توکار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی و ساخت عالی
  • اشغال فضای کم در آشپزخانه
  • نصب راحت و ساده
  • قابلیت جابجایی
  • وزن سبک
  • مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل
  • فندک اتوماتیک
  • توان حرارتی بالا
  • شبکه چدن
  • ولوم نسوز باکالیت
  • و…

بهترین مارک اجاق گاز توکار علاوه بر ویژگی های فوق، طول عمر بالایی دارد و از امکانات بیشتری برخوردار است.

بررسی انواع اجاق گاز صفحه ای از لحاظ کیفیت

لوازم آشپزخانه یکی از ضروریات هر خانه ای است و هر خریداری با توجه به نیازی که دارد، وسیله مورد نظر را تهیه می کند.
اجاق گاز نیز یکی از این لوازم به شمار می رود، که وجود آن در هر آشپزخانه ای بسیار مهم است.
شاید جنس و مدل آن متفاوت باشد، اما در هر صورت خرید آن از ضروریات است.

ابتدا بررسی کنیم چند نوع اجاق گاز صفحه ای در بازار ایران وجود دارد.

به طور اجمالی می توان گفت اجاق گاز های صفحه ای شامل دو طرح شیشه ای و استیل هستند و اغلب در مدل های توکار و روکار تولید می شوند.

اغلب به اجاق گاز های توکار، اجاق گاز صفحه ای و به اجاق گاز روکار، اجاق گاز رومیزی گفته می شود.

در حال حاضر علاوه بر اجاق های گازی، اجاق های برقی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که با مارک های ایرانی و خارجی در بازار ارائه می شوند.

برخی ها بر این باورند که اجاق گاز های استیل کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به اجاق گاز های شیشه ای دارند.

برای پاسخ به این سوال باید گفت هر فردی سلیقه خاصی در خرید دارد، اما به طور کلی باید گفت اجاق گاز صفحه ای شیشه ای و استیل هر دو با یک کیفیت تولید می شوند اما از نظر مقاومت، نوع استیل مقاوم تر است.

اجاق گاز های صفحه ای شیشه ای در انواع زیر در بازار موجود هستند.

  • تک شعله
  • دو شعله
  • سه شعله
  • چهار شعله
  • 5 شعله

از پرفروش ترین مدل های گاز صفحه ای می توان اجاق گاز صفحه ای 5 شعله اشاره کرد.

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله

تنوع در اجاق گاز های صفحه ای

تنوع اجاق گاز های صفحه ای در جنس، قطعه، نمای ظاهری و قیمت تقسیم بندی می شود.

انواع اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای از نظر جنس بصورت استیل و شیشه ای در رنگ های سفید، مشکی و آینه ای طراحی می گردد. از نظر قطعه می توان به قطعات ایرانی و ایتالیایی اشاره کرد.

از نظر نمای ظاهری و قیمت نیز دسته بندی های خاص خود را دارند.

برای مثال برندی مانند اخوان چند دسته بندی برای اجاق گاز های صفحه ای دارد. هر کدام از این دسته بندی ها تنوع خاص خود را دارند.

شما برای خرید گاز صفحه ای 5 شعله یا 4 شعله باید به این ویژگی ها حتما توجه داشته باشید.

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله

ویژگی گاز های صفحه ای باکیفیت

بسیاری از محصولاتی که از آن ها استفاده می کنیم نتیجه ی رشد تکنولوژی بوده است.

با وجود اینکه اجاق گاز های ایستاده، هنوز هم مشتری های خود را دارند، اما نمی توان از میل افراد به انتخاب اجاق گاز های صفحه ای چشم پوشی کرد.

اجاق گاز های صفحه ای به این علت که فضای کمی اشغال می کنند و تنوع طرح بالایی دارند، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
همچنین علاقه افراد به آشپزخانه های مدرن، خریداران را به سمت گاز های صفحه ای جذب می کند.

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله

مشخصات بهترین اجاق گاز صفحه ای

برند های بسیاری در زمینه اجاق گاز در بازار ایران فعالیت می کنند. از جمله برند های داخلی و خارجی. که اغلب برند های خارجی دارای قیمت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی هستند.
که هر کدام خریدار خود را دارند.
اجاق گاز صفحه ای 5 شعله چه مشخصات فنی و ویژگی هایی دارد؟

  • دارای ترموکوپل تاپ تایم
  • توان حرارتی بالا
  • ابعاد 52*88
  • دارای شعله پلوپر
  • دارای فندک الکتریکی
  • جنس شیشه ای نشکن
  • ولوم ضد حرارت
  • دارای استیل با ضخامت و درخشندگی عالی
  • دارای شیشه با ضخامت 8 میل و سکوریت
  • دارای شیشه و استیل ضد خش
  • دارای شبکه چدنی مقاوم
  • مجهز به سرشعله های قارچی با راندمان حرارتی بالا
  • کاهش 49 درصدی مونوکسید کربن

در حال حاضر انواع بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای در بازار داخلی و خارجی با کیفیت فوق العاده عرضه می گردد، که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به اجاق گاز های وارداتی دارد. به طوری که قیمت گاز رومیزی آشپزخانه باکیفیت بسیار مناسب تر از برند های خارجی گران تر است.

شایان ذکر است ایران در سال های اخیر به خوبی توانسته محصولات اجاق گاز خود را با کیفیت بالاتری روانه بازار کند.

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی و خارجی

انتخاب اجاق گاز صفحه ای یا توکار، از میان انبوه طرح و برند، چه برای خرید تکی و عمده کار دشواری است. با ما همراه باشید این موضوع را از جهان مختلف بررسی کنیم.

گاز های صفحه ای در انواع طرح و با تعداد شعله متفاوت و سایز های استاندارد و البته متنوع ساخته می شوند. برند های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. که از جمله می توان برند های بوش، اخوان، کن، سیگما، هاردستون و… اشاره کرد.
این شرکت ها معمولا بهترین اجاق گاز ها را تولید می کنند و جزو پرفروش ترین برند ها به شمار می روند.

بهترین مارک اجاق گاز  توکار صفحه ای از لحاظ کیفیت به شرح زیر است.

  • کن
  • اخوان
  • لتو
  • بوش
  • سیگما
  • و…

این برند ها جزو خوشنام ترین ها در این حوزه هستند. چرا که کیفیت بالا، طول عمر بالا و زیبایی در طراحی دارند.

بهترین برند اجاق گاز صفحه ای از لحاظ قیمت کم می توان اخوان را نام برد. این برند علاوه بر اینکه اجاق گاز های بسیار باکیفیت و گران قیمت تولید می کند. در زمینه تولید ارزانترین گاز صفحه ای نیز فعالیت دارد.
که می توانید برای خرید اجاق گاز ۵ شعله رومیزی قیمت های مناسب تر این برند را نیز بررسی کنید.

قیمت بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی

گاز رومیزی 5 شعله، 4 شعله، 3 شعله و 2 شعله از تولیدات برند های ایرانی است. بهترین مارک های اجاق گاز صفحه ای ایرانی، در حال حاضر باکیفیت ترین اجاق گاز ها را برای بازار داخل و خارج تولید می کنند.

از نظر قیمت نیز می توان گفت، بهترین مارک اجاق گاز رومیزی ایرانی بسیار مناسب تر از برند های خارجی است. هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسب. که شما با خرید گاز رومیزی ایرانی می توانید با قیمت ارزان یک اجاق گاز خوب با طول عمر بالا بخرید.

نکات مهم در انتخاب گاز رومیزی

ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع اجاقی را نیاز دارد؟

  • پنج شعله
  • چهار شعله
  • سه شعله
  • دو شعله
  • و…

تعداد شعله های اجاق و ابعاد آن را می توانید با توجه به میزان فضای آشپزخانه انتخاب کنید.

یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید، فاصله بین شعله هاست. که اگر استاندارد باشد مشکلی ایجاد نخواهد شد. اما اگر فاصله شعله ها کم باشد، نمی توانید همزمان از شعله ها استفاده کنید.

بعد از اینکه به نتیجه رسیدید؛ می توانید نوع شیشه ای و یا استیل آن را مشخص کنید؛ که هر کدام قیمت های خاص خود را دارند.

همچنین شما باید با توجه به اندازه هود، ابعاد اجاق گاز مورد نظر را انتخاب کنید. تا هود نیز به درستی کار کند.

یکی دیگر از مهمترین موارد در انتخاب گاز ارزان رومیزی، برند آن است. چرا که در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است. بهترین مارک اجاق گاز توکار در ایران بسیار است، شما با توجه به مشخصات فنی برند های مختلف، می توانید اجاق گاز مناسب را خریداری کنید.

آشنایی با اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت

انواع اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت کدامند؟ آیا اجاق گاز قیمت مناسب و باکیفیت می خواهید یا اجاق گاز فقط ارزان؟ ارزانترین گاز صفحه ای شیشه ای کدام است؟
این سوالاتی است که برای خریداران گاز رومیزی پیش می آید. که در ادامه به هر کدام پاسخ می دهیم.

گاز های رومیزی ارزان قیمت، چند مدل هستند که عبارتند از:

  • گاز رومیزی بدون ترموکوپل
  • گاز رومیزی اکونومی
  • اجاق گاز رومیزی لعابی
  • گاز رومیزی روکار شیشه ای
  • اجاق گاز رومیزی با کابینت

این اجاق گاز ها جزو ارزان ترین مدل های گاز رومیزی یا صفحه ای هستند.
در بین این اجاق گاز ها مدل های اکونومی، ارزان ترین مدل هستند و کیفیت پایینی نسبت به مدل های دیگر دارند.
قیمت گاز استیل پنج شعله اکونومی پایین ترین قیمت نسبت به انواع گاز صفحه ای پنج شعله است.

ارزانترین گاز صفحه ای مدل بوش که اکونومی است را می توانید با کمترین قیمت نسبت به سایر مدل های گاز صفحه ای تهیه کنید.

برخی از مدل های گاز رومیزی هستند که کیفیت بالایی دارند اما قطعه ترموکوپل را ندارند. این مدل ها کیفیت خوبی دارند و قیمت مناسب. اما ترموکوپل ندارند.

با توجه به نیاز خود می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. چرا که شما باید در طول روز از آن استفاده کنید.

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله شیشه ای

گاز صفحه ای 5 شعله تمام شیشه از انواع اجاق گاز های توکار است که فروش بالایی نسبت به مدل های 4 شعله، 3 شعله و 2 شعله دارد.

در طراحی و ساخت اجاق گاز رومیزی ۵ شعله از تجهیزات عالی استفاده شده است و برای ایمنی بالا از ترموکوپل‌های فوق سریع استفاده شده است.

از مزایای گاز صفحه ای شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تنوع طرح بالا
  2. حمل و نقل آسان
  3. تمیز کردن راحت
  4. ایمنی بالا
  5. دارای فندک و ترموکوپل سریع
  6. قیمت مناسب
  7. استفاده بهینه از انرژی

اجاق گاز صفحه ای 5 شعله استیل

گاز صفحه ای 5 شعله استیل جزو محصولاتی است که بیشتر افراد برای خرید در ابتدا این اجاق گاز را انتخاب می کنند. چرا که به جنس استیل اعتماد دارند.

برای صفحه ی، گاز توکار استیل از صفحات استیل براق و استنلس استیل استفاده می شود. محصولاتی که با آلیاژ استنلس استیل تولید می شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند و ضد خش هستند و البته قیمت بالایی هم دارند.

از مزیت های گاز صفحه ای استیل می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. که هم در برابر ضربه و هم خش مقاومت بسیار بالایی دارند.

اگر فاکتور طول عمر اجاق گاز برای شما مهم است، گاز صفحه ای 5 شعله استیل را خرید کنید. فروش اجاق گاز صفحه ای ارزان استیل و شیشه ای از طریق مراکز تولید، فروش و همچنین فروشگاه های آنلاین انجام می گیرد.

قیمت اجاق گاز صفحه ای 5 شعله

معیار خرید برای هر خریدار، در خرید اجاق گاز متفاوت است. برخی کیفیت بالا را مد نظر قرار می دهند و قیمت مهم نیست و به همین دلیل در خرید اجاق گاز صفحه ای 5 شعله شیشه ای یا استیل، بهترین نوع را از برند های ایرانی یا خارجی برمیگزینند.
خریدارانی نیز هستند که علاوه بر کیفیت، قیمت گاز رومیزی ۵ شعله نیز برای آن ها مهم است و با توجه به این فاکتور ها، خرید خود را انجام می دهند.

عوامل زیر در قیمت نهایی گاز رومیزی آشپزخانه یا صفحه ای تاثیرگذار است.

  1. کیفیت قطعات
  2. استاندارد
  3. حمل و نقل
  4. جنس صفحه گاز
  5. جنس بدنه گاز
  6. تعداد شعله
  7. برند اجاق گاز
  8. نحوه فروش گاز
  9. و…

این مجموعه با توجه به اینکه به صورت مستقیم عرضه اجاق گاز دارد، با بهترین قیمت ها محصولات خود را به خریداران عمده و جزئی در سراسر کشور عرضه می کند.
جهت ثبت سفارش و دریافت قیمت گاز صفحه ای شیشه ای و استیل می توانید با مدیریت مجموعه ارتباط بگیرید.

خرید اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله

هر محصولی با توجه به معیار هایی قیمت گذاری می شود. اجاق گاز نیز از جمله محصولاتی است که برند های مختلف آن، دارای قیمت های متفاوتی است.

یکی از دلایل اختلاف قیمت انواع اجاق گاز، کیفیت آن هاست. البته برند نیز در قیمت نهایی گاز رومیزی ۵ شعله بسیار تاثیرگذار است.

خرید گاز رومیزی 5 شعله در بازار ایران با قیمت های مختلفی امکان پذیر است. برند های معروف، محصولات باکیفیت تر و با قیمت بالا عرضه می کنند. برند های شناخته نشده نیز با قیمت های پایین تر محصولات خود را عرضه می کنند. به بیان دیگر قیمت گاز صفحه ای ۵ شعله در برند های ایرانی مختلف متفاوت است. قیمت ها براساس مشخصات فنی تعیین می گردد.

اشاره به این نکته بسیار مهم است. برند های شناخته نشده، به دو گروه اصلی تقسیم می شوند.

  1. اجاق گاز شناخته نشده باکیفیت
  2. اجاق گاز شناخته نشده بی کیفیت

هر کدام از موارد فوق قیمت های خاص خود را دارند. محصولات بی کیفیت اغلب با قیمت پایین عرضه می شوند و از نظر ظاهر نیز زیبایی ندارند.

در حال حاضر اجاق گاز رومیزی استیل و گاز صفحه شیشه ای از جمله پرفروش ترین محصولات در بازار ایران هستند.
البته مدل گاز پنج شعله رومیزی استیل و شیشه ای فروش بیشتری نسبت به مدل های 3 شعله و 2 شعله دارد.

گاز صفحه ای پنج شعله طرح بوش

ارزانترین گاز صفحه ای مدل بوش 5 شعله

در بین مدلهای مختلف اجاق گاز پنج شعله رومیزی، اجاق گاز با قیمت های مختلف وجود دارد. گاز رومیزی 5 شعله با برند خارجی که قیمت بالایی دارد و جزو گرانترین مدلهای اجاق گاز رومیزی پنج شعله به شمار می رود.

اما علاوه بر گرانترین مدل، ارزانترین گاز صفحه ای 5 شعله نیز در بازار عرضه می شود که به نام گاز صفحه ای مدل بوش معروف است. این گاز پنج شعله اگر ترموکوپل نداشته باشد، با پایین ترین قیمت ممکن عرضه خواهد شد. که بیشتر به صورت شیشه ای تولید میگردد.

بنابراین ارزانترین گاز صفحه ای پنج شعله در بازار را با نام، گاز صفحه ای مدل بوش یا طرح بوش می توانید پیدا کنید.

کارخانه گاز رومیزی کجاست؟

شرکت تولید کننده اجاق گاز رومیزی در ایران بسیار است. علاوه بر آن برند های خارجی ایتالیایی و ترکیه نیز در بازار اجاق گاز ایران عرضه می شود.

اجاق گاز های رومیزی در انواع تک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله طراحی و تولید می شوند.

ایران در زمینه تولید انواع اجاق گاز رومیزی بسیار پیشرفت داشته و در حال حاضر علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، برای صادرات نیز گاز رومیزی تولید می کند. از جمله برند های استیل البرز، اخوان، کن و… که بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی به شمار می روند، محصولات صادراتی تولید می کنند.

جهت خرید محصول تضمینی، با کارخانه گاز رومیزی معتبر ارتباط بگیرید. این مرکز پخش اجاق گاز در تهران واقع است جهت خرید حضوری نیز می توانید مراجعه کنید.

ارزانترین گاز صفحه ای

ارزانترین گاز صفحه ای و رومیزی را از کجا می توان خرید؟

انواع گاز رومیزی و صفحه ای با قیمت های مختلف به فروش می رسند. از جمله می توان به اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت پنج شعله، چهار شعله، سه شعله و دو شعله اشاره کرد.

شما ارزانترین گاز صفحه ای شیشه ای و استیل را می توانید از مراکز فروش مستقیم خریداری کنید. شرکت هایی که انواع اجاق گاز صفحه ای را به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می کنند.
همچنین برند های مطرح در بازار اجاق گاز ایران که قیمت های بسیار مناسبی نسبت به برند های خارجی دارند. برند های ایرانی کیفیت بالا با قیمت مناسب دارند، اما برند های خارجی کیفیت بالا با قیمت بالا.
قیمت گاز صفحه ای شیشه ای و استیل ایرانی در مقایسه با برند های خارجی بسیار مناسب است.
اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت با کیفیت خوب را از مراکز تولید و فروش مستقیم به راحتی از طریق سایت ها تهیه کنید.