اجاق گاز - سینک - هود

معرفی سینک ظرفشویی وارداتی

سینک ظرفشویی وارداتی

سینک ظرفشویی وارداتی توکار با جدیدترین مدلها با جنس استیل و کیفیت بالا + بهترین مارک بازار. سینک ظرفشویی وارداتی خارجی توکار اصل با گارانتی تضمینی و با ظاهری فوق العاده جذاب.

سینک های وارداتی آشپزخانه محصولاتی هستند که متناسب با سلیقه همه افراد است. شما نمی توانید بهترین سینک ظرفشویی خارجی را ببینید و آن را نپسندید. انواع سینک ظرفشویی وارداتی ایتالیایی، آلمانی، ترکیه و… در بازار ایران عرضه می شود. شما از بین بهترین برندهای سینک ظرفشویی آشپزخانه می توانید باکیفیت ترین سینک وارداتی را انتخاب کنید.

آیا می خواهید سینک آشپزخانه خود را عوض کنید؟ یا به دنبال سینکی با کیفیت بالا هستید؟ راهنمای خرید سینک ظرفشویی بهترین مطلب برای انتخاب درست سینک ظرفشویی است.

در این مقاله نیز توضیح کوتاهی در مورد انواع سینک ظرفشویی خواهیم دارد و در ادامه در مورد انواع سینک ظرفشویی خارجی و وارداتی صحبت خواهیم کرد.

اگر به دنبال خرید بهترین سینک ظرفشویی وارداتی توکار یا خارجی هستید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین سینک ظرفشویی خارجی

انواع سینک ظرفشویی کدامند؟

به طور کلی از نظر نوع نصب سینک ها به انواع زیر تقسیم می شوند.

  1. سینک ظرفشویی توکار
  2. سینک ظرفشویی روکار

در بین سینک های گران قیمت و خارجی، سینک های جدیدی به نام های سینک زیرکار و سینک زیر کورین نیز وارد بازار شده است.

انتخاب بهترین سینک ظرفشویی خارجی از بین مدلهای فوق، بستگی به سلیقه شما دارد. چرا که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
البته توجه به مدل آشپزخانه نیز در این مورد بسیار اهمیت دارد. شما اگر اطلاعات زیادی در مورد هر کدام از این مدل ها داشته باشید، بدون شک انتخاب هوشمندانه ای خواهید داشت.

سینک های ظرفشویی از نظر نوع جنس نیز به انواع زیر تقسیم می شوند.

  1. سینک ظرفشویی استیل
  2. سینک ظرفشویی شیشه ای
  3. سینک ظرفشویی گرانیتی

هر کدام از این سینک ها را به راحتی می توانید در بین سینک های وارداتی پیدا کنید. چرا که در بین سینک های خارجی علاوه بر کیفیت، تنوع مدل نیز بسیار دیده می شود.

در کل سینک ظرفشویی استیل وارداتی در بین خریداران بسیار شایع است و خریدار بالایی دارد. شما این مدل سینک را می توانید با دکوراسیون هر آشپزخانه ای می توانید استفاده کنید.

سینک های استیل خارجی، هم به صورت مات و هم براق ارائه می شوند.

اما باید گفت در حال حاضر علاوه بر سینک وارداتی استیل، سینک گرانیتی وارداتی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

انواع سینک ظرفشویی خارجی

واردات انواع مدل سینک مدرن و شیک به کشور

یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه ای که وارد کشور می شود، سینک ظرفشویی آشپزخانه است. این محصول در انواع مدلهای مدرن و شیک وارد کشور شده و در بازار عرضه می شود.

سینک وارداتی گرانیتی و سینک وارداتی استیل از جمله پرفروش ترین مدلهای سینک خارجی در ایران است. شما نیز می توانید با انتخاب هر کدام از این سینک ها، آشپزخانه ای مدرن داشته باشید.

انواع سینک های ظرفشویی خارجی را می توانید در تهران به راحتی خریداری کنید.

بهترین سینک ظرفشویی استیل

اگر فردی خوش سلیقه هستید، سینک ظرفشویی توکار از جنس استیل، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
این مدل سینک ها در سال های اخیر توانسته جای سینک های روکار را بگیرد و فروش خوبی را به دست آورد. بخصوص سینک های خارجی که بهترین استیل را دارند.

اگر علاوه بر کیفیت، به دنبال زیبایی آشپزخانه خود نیز هستید، سینک ظرفشویی سبک توکار بسیار پیشنهاد میشود.

سینک های ظرفشویی استیل توکار خارجی، از جمله بهترین سینک های آشپزخانه به شمار می رود. همچنین می توان گفت که حرف های زیادی برای گفتن دارد و پیشنهاد میکنیم، قبل از خرید این محصول، حتما ابتدا اطلاعاتی را در مورد سینک های خارجی استیل به دست آورید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

سینک ظرفشویی وارداتی علاوه بر مدلهای استیل، مدلهای گرانیتی را نیز شامل می شود. که امروزه به عنوان یکی دیگر از پرفروش ترین مدلهای سینک ظرفشویی در بازار شناخته شده است.

انواع سینک ظرفشویی خارجی

سینک های ظرفشویی خارجی در سه دسته کلی قرار دارند.

  • سینک ظرفشویی روکار
  • سینک ظرفشویی توکار
  • سینک ظرفشویی زیرکار

هر کدام از این دسته ها نحوه نصب متفاوتی دارند. در حال حاضر پراستفاده ترین سینک های ظرفشویی آشپزخانه، سینک ظرفشویی توکار و سینک ظرفشویی زیرکار است.

مزایای سینک های خارجی توکار

اما مزیت هایی که سینک های توکار خارجی دارند چیست؟

یکی از مهمترین مزیت ها، کیفیت سینک های خارجی است. که علاوه بر زیبایی ظاهری عالی، کیفیت و طول عمر بالایی هم دارند. مزیت دیگر، تنوع در سینک های توکار خارجی است که این باعث شده تمامی سلایق بتوانند سینک های توکار را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنند.

تمامی سینک های خارجی از نظر متریال بسیار باکیفیت هستند و از لحاظ ضخامت و طول و عرض، به صورت استاندارد تولید می شوند.
تنوع در طرح و رنگ و متریال سینک، یکی دیگر از مزیت های سینک های طرفشویی وارداتی به شمار می رود.

سینک ظرفشویی خارجی توکار

سینک های ظرفشویی توکار جدیدا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و جای سینک های ظرفشویی روکار را گرفته اند. انواع سینک ظرفشویی جدید وارداتی به صورت توکار یا زیرکار هستند.

همچنین باید گفت سینک های مدل توکار با گیره های مخصوص به کانتر وصل می شوند. زیبایی سینک های توکار خارجی بعد از نصب، زیبایی آشپزخانه را نیز دوچندان می کنند.

نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید در انتخاب کانتر است. بهتر است که سینک های توکار را به کانترهای گرانیتی وصل کنید تا در طول استفاده مشکلی پیش نیاید. چرا که اگر گرانیتی نباشند به مرور زمان در اثر رطوبت آسیب می بیند.

گفتنی است سینک های خارجی مانند سینک ظرفشویی وارداتی ایتالیایی، در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین در مدل های تک لگن یا سینی یا بدون سینی و همچنین دو لگن با سینی و بدون سینی به راحتی در دسترس هستند.

قیمت سینک ظرفشویی استیل خارجی

جدیدترین مدل سینک ظرفشویی خارجی

سینک ظرفشویی وارداتی تولید کشور های ترکیه، آلمان، ایتالیا و… در بازار ایران به ویژه تهران بسیار یافت می شود. از جدیدترین مدلهای سینک ظرفشویی وارداتی می توان به سینک های تک لگن توکار جنس استیل اشاره کرد که با لوازم جانبی عرضه میشوند.

  انواع سینک ظرفشویی + نکات مهم خرید آن

علاوه بر این مدل، سینک ظرفشویی آلمانی، سینک ظرفشویی ترکیه ای و سینک ظرفشویی ایتالیایی از جمله برترین و مدرن ترین سینک های ظرفشویی بازار به شمار می روند.

اغلب سینک های خارجی به صورت توکار یا زیرکار هستند. جنس بیشتر سینک های خارجی از استیل و گرانیت است. که سینک های زیرکار یا زیرصفحه ای با سنگ کورین نصب میگردد.

انواع سینک وارداتی، همیشه جزو بهترین و جدیدترین مدل سینک های ظرفشویی در بازار داخلی بوده اند. در حال حاضر نیز شما به راحتی می توانید جدیدترین مدلهای سینک خارجی استیل و گرانیتی را تهیه کنید.

این مجموعه عرضه جدیدترین مدلهای سینک ظرفشویی خارجی را در دست دارد.
در این بخش عکس جدیدترین مدل سینک ظرفشویی خارجی بازار را مشاهده می کنید که با تمام تجهیزات عرضه می شود. این مدل سینک از جنس استیل است و تک لگن می باشد.
از هر نقطه کشور می توانید محصول مورد نظر را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

سینک ظرفشویی خارجی چی بخریم؟

در بازار ایران انواع سینک ظرفشویی ترکیه ای، ایتالیایی و چینی با کیفیت های مختلف یافت می شود. از جدیدترین مدل سینک ظرفشویی خارجی، می توان به مدل سینک وارداتی آبشاری اشاره کرد که فروش بالایی را در سال اخیر به خود اختصاص داده است.

یکی از دلایل افزایش تقاضا برای سینک ظرفشویی وارداتی آبشاری، کیفیت بالای آن و همچنین تکمیل بودن تمام تجهیزات آن است. اگر به دنبال خرید انواع سینک ظرفشویی خارجی باکیفیت و مدل جدید هستید، سینک آشپزخانه آبشاری پیشنهاد ما به شماست.
علاوه بر طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر، آشپزخانه ای شیک و مدرن را با این مدل سینک ها تجربه کنید.

انواع سینک ظرفشویی ترکیه ای

سینک ظرفشویی توسط برندهای مختلف در بازار ایران تولید و عرضه می شود. علاوه بر برندهای ایرانی، برندهای خارجی نیز حضور دارند.

از جمله می توان به انواع سینک ظرفشویی ترکیه ای توکار و زیرکار اشاره کرد.

البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که برندهای داخلی، در زمینه تولید سینک ظرفشویی بسیار پیشرفت داشته اند و محصولاتی رقابتی با برندهای خارجی تولید میکنند.

کیفیت، رنگبندی و تنوع طرح سینک های ظرفشویی ترکیه ای را به یکی از قدرتمندترین برند ها در زمینه تجهیزات آشپزخانه از جمله سینک گرانیتی تبدیل کرده است.

قیمت سینک ظرفشویی ترکیه ای با توجه به قیمت ارز، هزینه حمل و نقل، قیمت مواد اولیه، طرح، جنس سینک، مقاومت در برابر ضربه و حرارت، آنتی باکتریال، ضد خش و… متغیر است.

تمامی سینک های ظرفشویی خارجی، از جمله سینک ظرفشویی گرانیتی ایتالیایی یا ترکیه ای، با توجه به موارد بالا قیمت گذاری می شوند.

قیمت سینک ظرفشویی وارداتی

قیمت سینک خارجی موضوعی است که بسیار دچار نوسان می شود و نمی توان دقیق به این موضوع اشاره کرد. اما مواردی که به صورت مستقیم در قیمت سینک ظرفشویی ایتالیایی، آلمانی، چینی یا ترکیه ای تاثیر دارد، کیفیت قطعات آن است.

خریداران سینک های وارداتی استیل و گرانیتی اصل، معمولا به دنبال محصولی هستند که تک باشد و از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. از همه مهمتر می توان به جنس سینک ظرفشویی اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت سینک وارداتی به موارد زیر نیز بستگی دارد.

  • ابعاد و سایز سینک
  • برند سینک ظرفشویی
  • کشور تولید کننده
  • جنس صفحه سینک
  • تعداد لگن
  • مدل سینک
  • توکار یا روکار بودن
  • و…
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *