اجاق گاز - سینک - هود

کم صدا ترین هود آشپزخانه + پرفروش ترین

کم صدا ترین هود آشپزخانه

کم صدا ترین هود آشپزخانه از پر متقاضی ترین هودها در بازار است. صدای انواع هود آشپزخانه بین 55 تا 63 دسی بل است. آیا می دانید دلیل صدای بالای هود آشپزخانه چیست؟ کم صدا ترین هود آشپزخانه + پرفروش ترین را بشناسید.

هود از تجهیزات مهم آشپزخانه است. چرا که با وجود هود می توانید، هوای تمیز را تجربه کنید، اما با هود کم صدا. در بازار انواع هود آشپزخانه وجود دارد. که هودهای کم صدا تقاضای بیشتری دارند.

همانطور که می دانید همه بیشتر به دنبال آرامش هستند. اگر هود صدای زیادی داشته باشد، عملا استفاده از آن آرامش را به هم خواهد زد. شما با انتخاب درست کم صدا ترین هود آشپزخانه + هود مخفی + هود مورب + هود زیرکابینتی می توانید با صدای کم خانه ای با هوای مطبوع داشته باشید.

هود بی صدا

بیشتر بخوانید: بهترین هود ایرانی بی صدا

هود بی صدا چیست؟

آیا واقعا هود بی صدا وجود دارد؟

در بازار انواع هود برند و هود ارزان قیمت عرضه می شود. که در تولید هر کدام، از قطعات و محصولات خاصی استفاده شده است. که یکی از اصلی ترین عوامل موثر در صدای هود، کیفیت قطعات استفاده شده در آن است. بخصوص موتور و فیلتر هود.

در مدلهای جدید هود آشپزخانه، از موتور توربو با قدرت زیاد استفاده می شود، که این باعث کاهش بسیار زیاد صدا در انواع هود شده است.

حتما هودهای قدیمی زیرکابینتی را میشناسید که صدای زیادی داشتند. امروزه با پیشرفت فناوری و استفاده از قطعات باکیفیت تر، صدای هودها نیز کاهش یافته و امروزه شاهد تولید بهترین و باکیفیت ترین هودهای آشپزخانه در بازار هستیم.

در حال حاضر میزان نویز کم صداترین هود آشپزخانه بین 55 تا 56 دسی بل است.

هود بی صدا خارجی

دلیل صدای زیاد هود آشپزخانه چیست؟

هود از جمله تجهیزاتی است که حین روشن شدن، سر و صدا ایجاد می کند. البته در هودهای جدید این صدا بسیار کاهش یافته است. با این وجود باز هم هودها صدا دارند.

یکی از علت های اینکه همیشه حتی در هودهای باکیفیت هم صدا وجود دارد، وجود فن ها و سیستم چرخشی آن هاست که صدا ایجاد می شود. و نمی توان گفت هر صدایی که هود ایجاد می کند، به دلیل وجود مشکل در هود است.

دلیل صدای زیاد هود آشپزخانه در ابتدا می تواند به کیفیت موتور و فیلتر آن مربوط باشد. که اگر حین خرید هود، به مشخصات فنی آن دقت کنید، در این مرحله می توانید هود باکیفیت و بدون صدا تهیه کنید.

البته علاوه بر این می تواند علت های ساده تری هم داشته باشد که در ادامه به هر کدام اشاره خواهیم کرد.

بروز ایراد در موتور هود، شل بودن قطعات هود، معیوب بودن پروانه هود، نحوه نصب، تعمیر دیرهنگام هود.

همانطور که می دانید اگر یک بخش از هود دچار مشکل شود و تعمیر نگردد، سایر قسمت های هود را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

بهترین و کم صداترین هود آشپزخانه

تا به این بخش از مقاله با هود بی صدا و دلایل صدای زیاد هود آشنا شدیم.

در این بخش به این موضوع خواهیم پرداخت که بهترین و کم صدا ترین هود در بازار ایران کدام است و چگونه می توان پرفروش ترین هود آشپزخانه با کیفیت عالی تهیه کرد.

هود کن، هود داتیس، هود آلتون، هود بیمکث جزو محصولاتی هستند که بهترین کیفیت را داشته و بهترین مارک هود آشپزخانه نیز به شما می روند.

این برندها در توید انواع هود بی صدا و کم صدا بسیار تنوع دارند و هر خریداری با سلیقه خود و دکوراسیون آشپزخانه خود می تواند بهترین مدل را برگزیند.

البته علاوه برندهای ایرانی، هود آشپزخانه خارجی نیز در بازار سراسر کشور در دسترس است. از جمله می توان به برندهای بوش و سامسونگ اشاره کرد.

کم صدا ترین هود بازار

هود بی صدا قیمت مناسب

قیمت یکی از معیارهای خرید هود آشپزخانه است که بعد از کیفیت، اهمیت زیادی دارد. خریدارانی که به دنبال هود قیمت مناسب هستند، علاوه بر اینکه هود باکیفیت می خواهند، محصولی مد نظر دارند که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

برندهای ایرانی بسیاری وجود دارد که هود بی صدا قیمت مناسب عرضه می کنند. این هودهای آشپزخانه در مدل های مخفی، مورب و زیرکابینتی طراحی می شوند.

امروزه هودهای مخفی بی صدا بسیار مورد توجه قرار دارند و جزو هودهای پرفروش بازار هستند. چرا که نحوه نصب آنها به گونه ای است که داخل کابینت قرار می گیرند و دکوراسیون آشپزخانه را کامل می کنند.

قیمت هود بی صدا را می توانید از مدیریت فروش مجموعه تهیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  مرکز فروش اجاق گاز صفحه ای در تهران ✔️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *