اجاق گاز - سینک - هود

گاز صفحه ای لمسی برقی بخریم یا نه؟

گاز صفحه ای لمسی برقی

گاز صفحه ای لمسی برقی در انواع تک شعله و دو شعله شیشه ای مدل جدید با گارانتی و تخفیف ویژه عرضه می گردد. امکان خرید گاز رومیزی لمسی برقی به صورت آنلاین و اینترنتی نیز وجود دارد.

اجاق گاز یک وسیله ضروری در آشپزخانه است که این امر موجب تولید این محصول با تنوع بالا در کشور شده است. در گذشته در داخل کشور فقط اجاق های گازی تولید میشد. اما در حال حاضر شاهد واردات و تولید گاز صفحه ای لمسی برقی نیز هستیم.
علاوه بر تولید، تنوع در طراحی ها بسیار جذاب است. اگر به دنبال اجاق گازی مدرن و ایمن هستید، اجاق گاز رومیزی برقی بهترین گزینه برای شماست.

گاز صفحه ای لمسی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید میگردد. با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته، اجاق گاز برقی کم مصرف نیز در حال تولید است.

برندهای خارجی نیز بهترین مدلهای گاز صفحه ای لمسی بدون شعله را تولید و وارد بازار ایران می کنند.

گاز لمسی برقی

معرفی اجاق گاز رومیزی برقی

اجاق گاز برقی جزو جدیدترین مدل های اجاق گاز در بازار است. که روز به روز مدل های جدیدی از آن وارد بازار می شود و این خریداران اجاق گاز را بیشتر جذب خود می کند.

اگر به دنبال جدیدترین مدل اجاق گاز برقی هستید یا ایمنی در اجاق گاز برای شما اهمیت زیادی دارد، قطعا اجاق گازهای برقی گزینه خوبی خواهند بود.

علاوه بر اینکه اجاق گاز رومیزی لمسی، جدید است، زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه نیز می بخشد. اجاق گاز های صفحه ای برقی، در جنس های مختلف تولید می شوند که عبارتند از:

  1. گاز لمسی شیشه ای
  2. گاز لمسی سرامیکی
  3. گاز لمسی استیل

برای این اجاق گاز ها به راحتی می توانید از برق شهری استفاده کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که گازهای صفحه ای برقی نیز در کیفیت های مختلف در بازار عرضه می شود. با مطالعه مشخصات فنی آن می توانید بهترین مدل گاز رومیزی لمسی را تهیه کنید.

اجاق گاز برقی

جنس صفحات گاز برقی صفحه ای

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره شد، اجاق گازهای لمسی در انواع شیشه ای، استیل و سرامیکی تولید می شوند. بیشتر گاز های رومیزی برقی خارجی، از جنس سرامیک هستند. البته در مدل های شیشه ای نیز تولید و عرضه می شوند.

هر یک از این متریال ها مزایا و معایبی دارند. شما با توجه به نیاز خود و میزان استفاده ای که از اجاق گاز دارید باید مشخص کنید، کدام اجاق گاز برای شما مناسب است.

برخی به دنبال طول عمر بالا هستند که مدل های استیل پیشنهاد میشود. اما برخی دیگر علاوه بر کیفیت، طراحی و شکل ظاهری نیز برایشان مهم است که در این صورت، شما مدل شیشه ای یا سرامیکی را می توانید انتخاب کنید.

به این نکته باید اشاره کرد که، گازهای برقی لمسی سرامیکی هم زیبایی و هم طول عمر بالایی دارند. چرا که در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم هستند.

مدلهای شیشه ای و سرامیکی اجاق گاز برقی رومیزی بیشتر تقاضا دارد و مورد توجه است.

کارکرد اجاق گاز برقی رومیزی

اجاق های برقی لمسی به طور کلی کارکرد خیلی ساده ای دارند و نصب پیچیده ای هم ندارند. شما اجاق گاز را به برق وصل می کنید و با ولوم های لمسی میزان گرما را تنظیم میکنید.

المنت هایی که زیر صفحه تعبیه شده اند، گرم می شوند و به این صورت می توانید از این اجاق گاز لمسی برقی استفاده کنید.

استفاده از گازهای برقی شیشه ای و سرامیکی راحت تر از مدل های استیل است. چرا که به صورت نقطه ای گرم می شوند و بعد از خاموش شدن، سریع تر از مدل های استیل سرد می شوند.

اجاق گاز دو شعله لمسی

مشخصات مهم در اجاق های برقی

هنگام خرید اجاق های برقی باید مشخصات فنی اجاق گاز را مد نظر قرار دهید، چرا که با توجه به آن، خرید موفقی
خواهید داشت.

چه مشخصاتی را باید مد نظر داشت تا مناسب ترین اجاق گاز صفحه ای لمسی برقی خریداری کرد.

  • ابعاد
  • تعداد شعله
  • جنس صفحه
  • نوع ولوم
  • توان حرارتی
  • برند

علاوه بر این موارد، اگر میزان استفاده روزانه خود از گاز رومیزی برقی را مشخص کنید در خرید بسیار کمک کننده خواهد بود.

قبل از خرید گاز صفحه ای لمسی به چه مواردی توجه کنیم؟

گاز صفحه لمسی جزو اجاق گازهایی به شمار می رود که تعداد مدل های داخلی از آن کمتر است و برندهای خارجی بسیاری گاز حرارتی لمسی وارد بازارهای جهانی می کنند. گاز لمسی در کشور ما نیز، هم از برندهای داخلی و هم برندهای خارجی وجود دارد. که قیمت اجاق گاز برقی کم مصرف بیشتر از مدل های ایرانی است.

البته قبل از اینکه به قیمت و برند آن توجه داشته باشید، باید موارد زیر را مدنظر داشته باشید، تا در انتها بتوانید یک گاز لمسی صفحه ای برقی با کیفیت بالا و طول عمر بالا تهیه کنید.

  • اندازه
  • تعداد شعله
  • ولوم
  • قفل کودک
  • تایمر
  • توان حرارتی
  • سیستم ایمنی عملکرد
  • قیمت
  • برندها
  • کشور سازنده

بیشتر بخوانید: خرید گاز صفحه ای 2 شعله

قیمت گاز صفحه ای لمسی برقی

قیمت یک محصول با توجه به عوامل مختلف مشخص می گردد. در قیمت اجاق گاز برقی نیز اینگونه است. برای مثال قیمت گاز صفحه ای لمسی خارجی با ایرانی خیلی متفاوت است.

همچنین قیمت گاز صفحه ای لمسی بدون شعله شیشه ای با استیل نیز تفاوت دارند.

بنابراین هر ویژگی در اجاق گاز های برقی، به صورت مستقیم در قیمت تاثیر می گذارد. که از جمله می توان به برند، میزان گارانتی، تعداد شعله، سایز اجاق گاز، جنس شیشه، کیفیت و توان المنت ها و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: خرید گاز لعابی

قیمت اجاق گاز برقی کم مصرف

گاز صفحه ای لمسی از اجاق گازهای جدید در بازار است که در مدل ها و جنس های مختلف ساخته می شوند. از جمله می توان به گاز لمسی شیشه ای، استیل و لعابی اشاره کرد.

  جدیدترین مدل هود آشپزخانه + آخرین مدل

مدل های شیشه ای معمولا وارداتی هستند. اما در سال های اخیر برندهای ایرانی نیز گاز صفحه لمسی تولید می کنند که کیفیت خوبی نیز دارند.

شما با توجه به اینکه چه مکانی می خواهید از گاز لمسی صفحه ای استفاده کنید، می توانید گاز صفحه ای شیشه ای لمسی یا استیل و لعابی را انتخاب کنید.

گاز حرارتی لمسی لعابی ایرانی، با قیمت های مناسب در بازار عرضه می شود که با رنگ های سفید می توانید آن ها را در بازار مشاهده کنید.
حین خرید گاز بدون شعله لمسی، ابتدا خوب بررسی کنید هم از نظر کیفیت و هم از نظر مشخصات فنی و سپس قیمت آن را در نظر بگیرید.

معرفی سینک ظرفشویی تک لگن بدون سینی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *