اجاق گاز - سینک - هود

معرفی سینک ظرفشویی تک لگن بدون سینی

سینک ظرفشویی تک لگن بدون سینی در ابعاد مختلف از جمله سایز 40، 34، 100 و… در مدل های متنوع و استیل و گرانیتی در جدیدترین طرح ها را بیشتر بشناسید. سینک تک لگن ارزان یکی از محصولات پرفروش لوازم آشپزخانه در بازار است.

سینک یک لگنه ظرفشویی چیست؟

سینک‌های ظرفشویی آشپزخانه از نظر تعداد لگن، انواع مختلفی دارند. که یکی از این مدل ها سینک تک لگن است. سینک تک لگن محصولی است که برای آشپزخانه های کوچک استفاده می شود. اگر ابعاد آشپزخانه شما نیز محدود است و نیاز دارید که سینک آشپزخانه شیکی تهیه کنید، سینک تک لگن را به شما پیشنهاد می شود. این سینک ها در ابعاد حدود 30 الی 100 سانتی متر در بازار موجود است. علاوه بر این، تنوع طرح بالایی هم دارند.

بیشتر بخوانید: خرید انواع سینک ظرفشویی

سینک آشپزخانه تک لگنه روکار و توکار است. البته مدل زیرکار نیز وارد بازار شده است.

بنابراین به این نتیجه می توان رسید که سینک تک لگن نیز مانند سایر سینک های ظرفشویی تنوع مدل و طرح بالایی دارد و خریداران این محصول به راحتی می توانند سینک ظرفشویی مورد پسند و مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنند.

حتی امروزه سینک های تک لگن وارداتی با امکانات عالی نیز در دسترس است که اگر آشپزخانه ای مدرن می خواهید، می توانید سینک های آبشاری و پیانویی را بررسی کنید.

 سینک آشپزخانه تک لگنه

آشنایی با سینک تک لگن بدون سینی

یکی دیگر از انواع سینک‌های تک لگنه، سینک آشپزخانه بدون سینی است. این نوع سینک معمولاً توکار و روکار است اما مدل‌های زیر کورینی یا زیرکار آن هم وجود دارد.
این سینک ها حجم بسیار کمی دارند و اگر می خواهید فضای خیلی کمی را برای سینک در آشپزخانه اختصاص دهید، یا نمی خواهید هزینه زیادی برای سینک کنید، سینک تک لگن بدون سینی یکی از انتخاب های شما می تواند باشد.

سینک تک لگن بدون سینی هم مدل گرانیتی و هم استیل دارد. مدل گرانیتی ها رنگ های متنوعی دارند و قیمت بالاتری نسبت به مدل های استیل دارند.

سینک تک لگن بدون سینی

سینک تک لگنه سینی دار

در حال حاضر یکی از متداول‌ترین انواع سینک ها، سینک تک لگنه سینی دار است. چرا که امروزه خانه ها و بخصوص آشپزخانه ها فضای محدودتری دارند. از این رو خریداران به دنبال محصولی متناسب با فضای آشپزخانه خود هستند. که علاوه بر اینکه ابعاد مناسبی داشته باشد از نظر عمق لگن و ضخامت نیز کیفیت عالی داشته باشد.

تمامی این خصوصیات را می توانید در سینک های تک لگن سینی دار و بدون سینی ایرانی و خارجی مشاهده کنید. امروزه با افزایش آپارتمان نشینی، استفاده از سینک ظرفشویی تک لگن نیز افزایش یافته است.

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین سینک های خارجی تک لگن در بازار، سینک ظرفشویی توکار آبشاری و پیانویی است.

سینک سینی دار

سینک تک لگن بدون گرانیتی

تولید محصولات آشپزخانه گرانیتی روز به روز در حال افزایش است. از جمله سینک و اجاق گاز گرانیتی که کیفیت بسیار بالا و تنوع رنگ بالایی دارند. البته این را در محصولات خارجی و برندهای معروف ایرانی بسیار می توان مشاهده کرد.

در اینجا یک نمونه از سینک های تک لگن بدون سینی گرانیتی را مشاهده میکنید.

سینک تک لگن بدون استیل

علاوه بر سینک تک لگن گرانیتی، سینک تک لگن استیل نیز تولید می شود که بسیار کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. اگر سینکی با طول عمر بالا می خواهید که در طولانی مدت نیز کیفیت خود را حفظ کند، سینک طرفشویی استیل بهترین انتخاب است.

ابعاد سینک تک لگن بدون سینی

سینک های ظرفشویی تک لگن در انواع، سینی دار، بدون سینی، عمق کم، عمق بالا، ضخامت کم، ضخامت زیاد و… تولید می شود. گفتنی است هر کدام از این مدل ها از نظر ابعاد تنوع بسیاری دارند. هر سینک تک لگنی که نام برده شد در ابعاد حدود 30 الی 100 سانتی متر تولید و عرضه می شود.

این بستگی به نیاز شما دارد که در آشپزخانه چه مقدار فضا برای سینک در نظر گرفته اید.

مزایا و کاربردهای سینک های تک لگن

سینک آشپزخانه تک لگن سینک با سینی و بدون سینی آبچکان است. البته سینک های تک لگن عمق بیشتری دارند و این از مزیت های سینک های تک لگن به شمار می رود.
سینک های تک لگن برای آشپزخانه های کوچک بهترین انتخاب است.

علاوه بر برندهای ایرانی، امروزه برندهای خارجی بسیاری سینک تک لگن با بهترین کیفیت و مدرن ترین طرح ها ارائه می دهند. در حال حاضر در بازار ایران نیز تنوع بالایی از این سینک ها وجود دارد.

قیمت و خرید سینک ظرفشویی تک لگنه

قیمت خرید سینک ظرفشویی تک لگنه با توجه به مدل های دیگر بسیار مناسب است. البته وجود دارد سینک تک لگنی که قیمت بالاتری از مدل های دو لگنه نیز دارند. اما مدل های قیمت مناسبی بیشتری را می توانید در سینک های تک لگن پیدا کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  10 مدل بهترین اجاق گاز صفحه ای و رومیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *