اجاق گاز - سینک - هود

ویژگی های سینک ظرفشویی مناسب

ویژگی های سینک ظرفشویی

برای شناخت بهترین سینک های ظرفشویی، باید ویژگی های سینک های ظرفشویی را بشناسید. علاوه بر آن، شناخت انواع سینک ظرفشویی نیز شما را در آشنایی بیشتر با بهترین و جدیدترین سینک های ظرفشویی کمک خواهد کرد.

سینک آشپزخانه محصولی است که شاید چندین سال طول بکشد تا آن را تعویض کنیم. به همین دلیل باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید و با شناخت کافی آن را انتخاب کنید. با تهیه بهترین سینک ظرفشویی، شما محصولی با طول عمر بالا و با حفظ کیفیت تهیه خواهید کرد.

سینک ظرفشویی مناسب

مشخصات سینک ظرفشویی باکیفیت چیست؟

در ادامه با شما را با مشخصات سینک ظرفشویی باکیفیت آشنا خواهیم کرد.

همانطور که بیان کردیم، برای شناخت یک محصول خوب، مانند سینک ظرفشویی یا هر محصول آشپرخانه دیگر، باید به ویژگی های آن توجه داشته باشید. که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

اگر شما هم به دنبال سینک آشپزخانه هستید که علاوه بر هزینه مناسب، کیفیت بالا، جنس عالی و ساختار محکم داشته باشد، ادامه این مطلب را با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید سینک ظرفشویی

ضخامت سینک:

یکی از مهمترین نکاتی که حین خرید سینک ظرفشویی به آن دقت زیادی داشته باشید ضخامت سینک است. اگر به پشت سینک نگاه کنید حتما عددی را مشاهده خواهید کرد که عدد مربوط به ضخامت سینک است. که اگر این عدد بیشتر باشد، ضخامت بالاتری دارد و بالطبع کیفیت بالایی هم خواهد داشت.

ضخامت 18 یکی بهترین پیشنهاد ها برای شماست. چرا که در طول زمان سطح سینک دچار خراشیدگی یا تورفتگی نمی شود. همچنین یکی دیگر از مزایای ضخامت بالای سینک، وزن بالایی است که می تواند تحمل کند.

ابعاد سینک:

یکی دیگر از مواردی که باید در خرید سینک ظرفشویی به آن دقت کنید، ابعاد و اندازه آن مناسب آشپزخانه و کابینت شماست.
قبل از خرید حتما ابعاد و اندازه فضایی را که می خواهید به سینک خود اختصاص دهید را مشخص کنید و در دست داشته باشد.

یک نکته مهم که باید در اندازه گیری جای سینک ظرفشویی باید به آن توجه کنید این است که همیشه 2 یا 5 سانتی متر از دو طرف فاصله بگیرید، زیرا امکان دارد زمانی که می خواهید سینک را نصب کنید دچار مشکل شوید.

بیشتر بخوانید: سینک ظرفشویی خارجی

اغلب سینک ها عرض 50 یا 60 سانتی متر می باشند و طول آنها هم بستگی به نوع آنها دارد. برای مثال سینک تک لگن، دو لگن یا سینی دار و بدون سینی و… طول اینها متفاوت است.
در نهایت باید بدانید اندازه گیری و به دست آوردن ابعاد جای سینک، در خرید موفق سینک آشپزخانه بسیار موثر است.

سینک خوب

ایمنی سینک

امروزه سینک های بسیاری در بازار وجود دارد، از جمله سینک های شیشه ای، سنگی و چینی که بسیار مدرن هستند و قیمت بالایی دارند. اما اگر از سینک ظرفشویی کمتر استفاده کنید این مدل ها برای شما بهتر است.
اما اگر از سینک ظرفشویی زیاد استفاده می کنید بهترین گزینه برای شما سینک های فلزی یا استیل است. چرا که اگر جسم سنگینی بر روی این سینک های بیفتد، امکان شکستن وجود دارد.

بنابراین اگر ساعت های طولانی در آشپزخانه هستید، بهترین گزینه برای شما سینک های استیل است، چرا که ایمنی بالایی دارند.

سلامت سینک:

سلامت سینک یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. چرا که برخی از محصولات به جای آلومینیوم از منگنز ساخته می شود که برای سلامتی بسیار خطر دارد.

خرید گاز صفحه ای 5 شعله

یکی از روش هایی که می توان این مدل سینک ها را شناخت، قیمت پایین آن ها نسبت به مدل های مشابه شان است. و می توان گفت اغلب وارداتی هستند اما قیمت پایین دارند. بنابراین در تهیه سینک مناسب حتما این مورد را مد نظر قرار دهید که بسیار مهم است.

  1. گاز رومیزی ارزان قیمت

سمت لگن

چیدمان لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز مشخص می کند که لگن سینک ظرفشویی شما لگن راست باشد یا لگن چپ. بنابراین قبل از اینکه سینک آشپزخانه خریداری کنید، ابتدا سمت سینک ظرفشویی را مشخص کنید و سپس نسبت به خرید سینک مراجعه کنید.

  1. گاز صفحه ای 4 شعله

سینک ظرفشویی دو طرف سینی

سینک ظرفشویی دو طرف سینی یکی از انواع سینک های سایز بزرگ است که معمولا دارای طول سینک 150 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر هستند.
بهترین سینک ظرفشویی دو طرف سینی دارای ضخامت ورق 0.7 میلی متر می باشد. یک نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که علاوه بر سایز و مدل سینک به کیفیت و مشخصات حتما توجه ویژه داشته باشد که در کیفیت و طول عمر سینک بسیار موثر است.

اگر آشپزخانه با متراژ بزرگ دارید، حتما سینک دو طرف سینی را بررسی کنید، چرا که برای کاربرد های مختلف به راحتی می توانید استفاده کنید و دیگر نگران کوچک بودن سینک نیستید.

تعداد لگن

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب سینک ظرفشویی مناسب باید به آن دقت کنید، تعدا لگن سینک ظرفشویی است. اگر آشپزخانه شما کوچک است، سینک های تک لگن انتخاب درستی برای شماست. البته باید بدانید سینک های ظرفشویی تک لگن نیز طرح ها و سایزهای مختلفی دارند. طراحی های بسیار جالب و جدید با متریال های متنوع.
بنابراین امروزه این زمینه برای خریدارن سینک ظرفشویی چه سینک های تک لگن و چه سینک های چند لگن فراهم است که بهترین مدل مناسب آشپزخانه خود را تهیه کنند.
از نظر تعداد لگن، سینک های ظرفشویی آشپزخانه دو لگنه فروش بالایی نسبت به سایر مدل ها دارند. در سال های اخیر سینک های گرانیتی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

در پایان:

به طور کلی برای تهیه سینک های ظرفشویی مختلف باید ابتدا جنس، ابعاد، طرح و برند آن را مشخص کنید و سپس نسبت به خرید و نصب آن اقدام کنید. لازم به ذکر است اگر می خواهید سینکی تهیه کنید که طول عمر بالایی دارد، بهترین کار این است که ابتدای خرید، بررسی خود را دقیق انجام دهید، این کار باعث می شود سینک ظرفشویی آشپزخانه با بهترین کیفیت البته متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  مزایا و معایب اجاق گاز لعابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *