اجاق گاز - سینک - هود

مزایا و معایب اجاق گاز لعابی

مزایا و معایب اجاق گاز لعابی

اجاق گاز لعابی چیست؟ و ویژگی اجاق گاز لعابی چیست؟ از سوالاتی است که خریدارن اجاق گازهای لعابی دارند. در ادامه مزایا و معایب اجاق گاز لعابی گفته خواهد شد و اینکه اجاق گاز لعابی بهتره یا استیل؟

خلاصه ای از اجاق گاز لعابی بخرم یا استیل؟

برای اینکه به این پاسخ این سوال برسید، ابتدا باید اجاق گاز لعابی یا استیل را بهتر بشناسید تا انتخاب درست تری داشته باشید.
بنابراین ابتدا اجاق گاز لعابی و سپس اجاق گاز استیل را معرفی می کنیم تا بتوانیم بین این دو اجاق گاز مقایسه داشته باشیم و راحت تر گاز مناسب را انتخاب کنیم.

اجاق گاز لعابی چیست؟

اجاق گاز لعابی چیست؟

ویژگی اجاق گازهای لعابی چیست؟ اجاق گاز لعابی که به آن اجاق گاز رومیزی هم گفته می شود اغلب در انواع 2 شعله و 3 شعله تولید می شود، البته در مدلهای 5 شعله هم تولید می شود که نسبت به مدلهای 2 شعله و 3 شعله تقاضای کمتری برای آن وجود دارد.
این اجاق گاز ها هم ارزان هستند و هم کیفیت خوبی دارند. اگر با یک اجاق گاز ساده کارتان راه می افتد گاز رومیزی لعابی انتخاب خوبی است.
این اجاق گازها بدنه لعابی دارند و مهمترین ویژگی این اجاق گازها تمیز کردن آسان روغن و کثیفی ار روی صفحه آن است. همچنین تعویض صفحه لعابی اجاق گازهای رومیزی نیز به راحتی انجام میگیرد. اجاق های لعابی اغلب دو الی سه شعله هستند و بیشتر در آشپزخانه های بسیار کوچک و محل کارها کاربرد دارند.

اجاق گاز استیل چیست؟

ویژگی اجاق گازهای استیل چیست؟ حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که اجاق گاز سفید خوبه یا استیل؟ در بخش قبلی با اجاق گاز لعابی یا اجاق گاز لعابی سفید آشنا شدید. حال اجاق گاز استیل را شرح می دهیم.
حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که اجاق گاز سفید خوبه یا استیل؟ در بخش قبلی با اجاق گاز لعابی یا اجاق گاز سفید آشنا شدید. حال اجاق گاز استیل را شرح می دهیم.
گاز استیل، اجاق گازی با روکش استیل می باشد که از نظر کیفیت و ظاهر با مدلهای لعابی بسیار متفاوت است و برندهای مختلف گازهای استیل با طرح ها، سایزها و کیفیت های مختلف تولید می کنند. جنس صفحه گاز استیل در کیفیت آن بسیار تاثیرگذار است.
اجاق گاز استیل مقاومت بالایی در برابر ضربه نشان می دهد به همین دلیل خطر شکستگی در این مدل وجود ندارد علاوه بر اینکه طول عمر بالایی دارند.
اجاق گازهای استیل نسبت به گازهای لعابی قیمت بالاتری دارند.

مزایا و معایب اجاق گاز لعابی

اجاق گازهای لعابی مانند هر محصول دیگری مزایا و معایبی دارند. اگر به طور کلی به مزایا و معایب انواع اجاق گاز لعابی بپردازیم، می توان گفت قیمت مناسب و تمیز کردن آسان اجاق گاز لعابی از مزیت ها و طراحی ساده و تنوع رنگی کم و کمبود شعله از معایب اجاق گازهای لعابی به شمار می رود.

از دیگر مزایای اجاق گاز لعابی می توان به رنگ کردن اجاق گاز لعابی یا ترمیم لعاب گاز رومیزی لعابی اشاره کرد.

تعویض صفحه لعابی اجاق گاز

اجاق گازهای لعابی مانند اجاق گازهای صفحه ای قابلیت تعویض صفحه دارند، حتی می توانید به راحتی با رنگ کردن صفحه اجاق گاز لعابی کهنه شده، آن را دوباره مانند روز اول نو کنید. فقط کافیست با رنگ مناسب اجاق گازهای لعابی آن را رنگ کنید و اجازه دهید خشک شود و دوباره از آن استفاده کنید.

این یکی از ویژگی های عالی گازهای رومیزی لعابی و استیل و شیشه ای است که با قیمت مناسبی نیز قابل انجام است. حتی اجاق گازهای شیشه ای را نیز بعد از مدتی صفحه اش را تعویض کنید و به استیل تبدیل کنید.

در آخر
در این مقاله مقایسه اجاق گاز استیل و لعابی انجام شد و مزایا و معایب انواع اجاق گاز لعابی گفته شد. با مطالعه این متن می توانید تصمیم بگیرید که چه مدل اجاق گازی برای نیاز شما مناسب است. به طور کلی برای جاهای کوچک که استفاده از اجاق گاز نیز کمتر است، اجاق گاز رومیزی لعابی و برای جاهایی که متراژ بالایی دارد و هر روز قرار است از اجاق گاز استفاده کنید اجاق گاز صفحه ای استیل بهتر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
  قطعات مهم اجاق گاز + برندهای مطرح در این زمینه ✅

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *